Antybaton Łowicz w interaktywnej grze wideo

Wystartowała druga część kampanii Antybatona Łowicz. Oprócz odświeżenia spotu, marka postawiła na wejście w świat gamingu i współpracę z topowym polskim streamerem gamingowym.
O autorze
1 min czytania 2022-09-22

Skrócona wersja spotu wykorzystuje nową muzykę, która po raz kolejny nawiązuje do czołówek filmów o superbohaterach. Dynamiczny obraz przedstawia sytuacje, kiedy Antybaton Łowicz „ratuje z opresji” i pomaga zwalczyć lekki głód lub ochotę na coś słodkiego.

Trzymając się motywu superbohaterów, marka stworzyła specjalne wideo w stylistyce starych gier zręcznościowych. W roli Antybatona występuje jeden z czołowych polskich gamerów – Piotr „Izak” Skowyrski. Jego zadaniem jest pokonanie słodkiej przekąski.

Samo wideo z Izakiem to nie wszystko, bo Łowicz przygotował dla konsumentów dodatkową formę zabawy i rywalizacji. W filmie umieszczonym na YouTubie gracze mogą za pomocą klawiszy numerycznych od 1 do 8 wywoływać kombinacje uderzeń. Każda z kombinacji reprezentuje inne składniki Antybatona.

Materiał będzie wspierany przez kod QR umieszczony w spocie TV, który po zeskanowaniu przeniesie użytkownika do gry. Dodatkowe 6’ i 15’ sekundowe formaty reklamowe będą widoczne na platformach: YouTube, Tik Tok, Instagram i Facebook.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kampanii odpowiada Feeders agency, za produkcję grywalnego materiału wideo na YouTube – Letemknow Sequence. Spot telewizyjny współtworzył dział produkcji Maspex. Media zakupił Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing