Rodzinna firma z biznesowymi i sportowymi aspiracjami
Marka Tarczyński od lat jest mocno związana ze światem sportu. Wspiera m.in. klub sportów amerykańskich – Panthers Wrocław (najlepszy w Polsce i jeden z najlepszych w Europie). Od listopada 2021 roku jest też sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena.
Prywatnie od lat jesteśmy wielkimi fanami sportu, dlatego tak mocno wpisany jest on w działania naszej marki. Przed laty sam grałem w piłkę nożną, a żona była nauczycielką wychowania fizycznego. Synowie z kolei zarazili nas pasją do futbolu amerykańskiego. Dzisiaj z dumą mogę powiedzieć, że inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin, wspierając przy tym naszą strategiczną działalność biznesową – w Polsce i za granicą. Cieszę się, że marka, którą wspólnie z małżonką rozwijamy od ponad 30 lat, została sponsorem reprezentacji Polski, będącej dobrem narodowym, a nasz flagowy produkt jej Oficjalną Przekąską. Wierzę, że kabanosy Tarczyński będą nieodłącznym elementem kibicowania biało-czerwonym – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i Prezes Zarządu Tarczyński S.A.
Zobacz również
Jako PZPN bardzo cieszymy się z nawiązania współpracy z firmą Tarczyński, którą tym samym chcemy serdecznie powitać w naszej piłkarskiej reprezentacyjnej rodzinie. Dzięki podpisanej umowie federacja wraz z kadrą otrzymują przed zbliżającym się mundialem w Katarze kolejny zastrzyk pozytywnej energii. Nie mam żadnych wątpliwości, że nowy sponsor, który pojawia się w naszych szeregach przed historycznym turniejem, wykorzysta nieznane wcześniej możliwości rozwoju, jakie daje sponsoring najpopularniejszej drużyny sportowej w kraju. Wierzę mocno, że widoczne reklamy i status partnera piłkarskiej reprezentacji Polski wzmocni pozycję rynkową firmy, a w świadomości milionów kibiców zasiadających wiernie do każdego spotkania, będzie kojarzyła się z pięknymi zwycięstwami i wielkimi sukcesami biało-czerwonych – mówi Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Świadczenia sponsorskie
Podpisana we wrześniu umowa zakłada, że kabanosy Tarczyński zyskują tytuł „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”. Produkty z nowym brandingiem pojawią się zarówno w Polsce, jak i na kluczowych dla marki rynkach eksportowych już w październiku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ponadto logotyp firmy Tarczyński będzie umieszczany m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich, a Oficjalna Przekąska obecna będzie w kluczowych kanałach komunikacji Reprezentacji Polski. Marka pojawi się tym samym w międzynarodowych transmisjach meczów, które w telewizji ogląda nawet 16,5 mln Polek i Polaków.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tarczyński będzie także sponsorem tytularnym programu „Gramy dla Polski”, którego celem jest wyszukiwanie młodych talentów, będących potencjalnymi kandydatami do gry w młodzieżowych reprezentacjach Polski za granicą.
Jako oficjalny sponsor chcemy wspierać nie tylko samą kadrę, ale także młode, ambitne talenty. Jestem przekonana, że dzięki tego typu inicjatywie przed polskimi zawodnikami mieszkającymi poza granicami naszego kraju otworzy się wiele perspektywicznych możliwości, a my wspólnie będziemy mogli kibicować im w osiąganiu międzynarodowych sukcesów – mówi Elżbieta Tarczyńska, założycielka firmy i członkini Rady Nadzorczej w Tarczyński S.A.
Umowa obowiązuje od września 2022 roku do 31 lipca 2024 roku z możliwością przedłużenia o kolejne dwa lata. W tym czasie reprezentacja weźmie udział między innymi w Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2022.