Z content marketingiem związany od 10 lat. Zaczynał jako copywriter, a następnie rozwijał dział contentowy w agencji Content Solutions. Wraz z zespołem obsługiwał w obszarach SEO/content m.in. Castoramę, EURO RTV AGD i Leroy Merlin, zdobywając nagrody w konkursach Złote Spinacze, Power of Content Marketing Awards czy Golden Arrow.
Od 2019 r. pracował jako SEO Content Team Lead w grupie MODIVO S.A. (wcześniej eobuwie.pl). W strukturze działu SEO zbudował od podstaw zespół redakcyjny, zarządzał produkcją contentu dla dwóch marek na 14. rynkach oraz współtworzył podcast FashionExpress.
Zobacz również
W adcookie zajmie się realizacją celów strategicznych dla kluczowych klientów, z naciskiem na skalowanie ich na globalne rynki oraz tworzeniem nowych usług, łączących content z pozostałymi narzędziami digital. Portfolio narzędzi contentowych poszerza się tym samym o formaty podcast i video.
– Marcin jest świetnym contentowcem, ma szeroką wiedzę z zakresu synergicznego łączenia contentu i SEO, dzięki czemu projektowane przez niego kampanie przynoszą wymierne efekty. Doświadczenie Marcina w produkcji contentu na europejskie rynki doskonale będzie wspierać potrzeby marek, z którymi współpracujemy. W adcookie koncentrujemy się na budowaniu biznesowego wzrostu marek, a to wymaga przemyślanego łączenia wielu narzędzi, dzięki czemu klienci szybko widzą efekty – mówi Kacper Skorupski, COO adcookie.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce