Coca-Cola zaprasza fanów piłki nożnej do spotkania z najbardziej kultowym symbolem piłki nożnej i doświadczenia prawdziwej magii największego i najbardziej oczekiwanego wydarzenia sportowego na świecie – 2022 FIFA World Cup. W swojej kampanii PIŁKA TO MAGIA / BELIEVING IS MAGIC Coca-Cola rozgrzewa piłkarskie emocje i przybliża magię turnieju. Dzięki marce każdy kibic i fan sportu, jest zaproszony do zbliżenia się do tego samego oryginalnego trofeum FIFA World Cup, które FIFA wręcza zwycięskiej drużynie FIFA World Cup. Dla tysięcy będzie to jedyna w swoim rodzaju okazja, aby być blisko trofeum, o które zagrają najlepsze piłkarskie drużyny świata.
Zobacz również
Coca-Cola wierzy, że wspólne kibicowanie w czasie najważniejszych wydarzeń sportowych to niezwykły moment dla każdego fana sportu. Kampania PIŁKA TO MAGIA / BELIEVING IS MAGIC stworzona z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata FIFA 2022 powstała z myślą o wszystkich kibicach, którzy już za niespełna dwa miesiące zasiądą na trybunach i przed telewizorami, wspierając swoją drużynę w drodze po zwycięstwo, doświadczając niezapomnianych, sportowych emocji – powiedziała Natalia Stroe, general manager Coca-Cola Polska i Kraje Bałtyckie.
Jako ceniony i długoletni partner FIFA, Coca-Cola odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezwykłych doświadczeń kibicom FIFA World Cupna całym świecie i upowszechnia naszą wizję uczynienia piłki nożnej prawdziwie globalną dyscypliną – powiedział Romy Gai, chief business officer FIFA. – Nasi przyjaciele z Coca-Cola od wielu lat wspierają FIFA i najważniejsze piłkarskie wydarzenie jakim są Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej, a my doceniamy ich działania, które inspirują i angażują fanów z całego świata celebrujących prawdziwe święto piłki nożnej – dodaje.
Wraz z Pucharem do Polski zawitała gwiazda piłki nożnej, Marcel Desailly, francuski piłkarz, zdobywca Mistrzostw Świata w 1998. Na konferencji prezentującej Puchar Mistrzostw Świata FIFA, który zawitał do Polski, legenda footbalu opowiedziała jakie emocje towarzyszyły jej podczas walki o tę wyjątkową nagrodę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
FIFA World Cup Trophy Tour by Coca-Cola rozpoczęła się w maju 2022 roku w Dubaju i dotrze do 51 krajów piłki nożnej, a po raz pierwszy odwiedzi wszystkie 32 kraje kwalifikujące się do FIFA World Cup. Od 22 do 24 września Puchar na swojej trasie gościł w Polsce, zapraszając fanów do kibicowania swoim drużynom i celebrowania wielkiego święta sportu jakim są Mistrzostwa Świata.