Bezpośrednio 70% udziałów w spółce Antyweb nabędzie Interia, pozostałe 30% pozostaje w rękach dotychczasowych właścicieli serwisu, Grzegorza Marczaka i firmy Haprin. To co jest kluczowe to fakt, że Grzegorz Marczak, założyciel, twórca i redaktor naczelny serwisu pozostaje w Antyweb.pl i nadal będzie nim kierował i odpowiadał za kwestie redakcyjne.
– Cieszymy się, że tak fajny i ważny serwis w polskim internecie piszący o nowych technologiach będzie częścią naszej Grupy. Nabycie udziałów w Antyweb traktujemy też jako inwestycję, jesteśmy przekonani, że dzięki naszemu wsparciu pozycja i znaczenie Antyweb będą coraz większe i coraz więcej internautów będzie korzystało z wyjątkowej wiedzy i informacji, jakie można znaleźć na Antyweb.pl – powiedział Maciej Stec, wiceprezes ds. strategii Grupy Polsat Plus.
Zobacz również
– Bardzo cieszę się, że Antyweb pozyskał tak silnego i znaczącego partnera na rynku mediów w Polsce. Współpraca z Grupą Polsat Plus i różnego rodzaju przyszłe synergie to dla Antyweb.pl wejście na kolejny poziom w rozwoju serwisu. Liczę na dużo ciekawych wspólnych projektów i zaangażowaną współpracę. Osobiście uważam tę transakcję za duży sukces wszystkich, którzy od lat budują ze mną Antyweb.pl – powiedział Grzegorz Marczak, założyciel i właściciel Antyweb.pl
Antyweb.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów internetowych poświęconych nowym technologiom. Strona została założona w 2006 r. jako blog prowadzony jednoosobowo przez Grzegorza Marczaka, który obecnie pełni funkcję redaktora naczelnego i szefa serwisu. W 2011 roku Antyweb pozyskał finansowanie, które pozwoliło na zbudowanie efektywnie działającego pełnowymiarowego serwisu i przełożyło się na znaczące wzrosty odwiedzin i przychodów.
Serwis specjalizuje się w tworzeniu autorskich i niezależnych, a jednocześnie skierowanych do szerokiego grona odbiorców treści. Zakres tematyczny artykułów obejmuje obszary elektroniki konsumenckiej, gamingu, nowych mediów, branży IT, startupów, nauki oraz telekomunikacji. Obecnie z serwisem współpracuje ponad 15 autorów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing