O kampanii – tego się nie spodziewasz!
Przy tworzeniu kampanii inspirowano się cechami charakterystycznymi dla seriali telewizyjnych późnych lat 80. Wspaniałe, eleganckie wnętrza, oryginalni bohaterowie, przerzucający się błyskotliwymi dialogami, przeplatające się emocje, dramat i humor. Nie do wiary, ale scenografia rozgrywającej się akcji została wykreowana w całości z wykorzystaniem współczesnego asortymentu IKEA.
Zobacz również
Konwencja dramatyczna w końcówce spotu przechodzi w dzisiejszą – tą bliską i znajomą, napięcie rozładowuje żart, a ponadczasowe, stylowe wnętrze pozostaje z nami.
Gwiazdy filmowe to także dodatki wyposażenia wnętrz IKEA, które przekonywująco grają swoje role, by zapewnić widzów, że idealnie pasują do eleganckiego stylu i to w zaskakująco niskiej cenie!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach projektu powstało łącznie 7 wideo w formatach: jeden 30” i trzy po 15” – dostępne na YouTube oraz VOD, a także 3 krótkie 6” bumpery.
Za produkcję odpowiada Film Reaktor. Reżyserem spotów jest Michał Sabliński, który współpracował z IKEA także przy tworzeniu kampanii „Na sen dobry”. Scenografią zajęły się Daria Dwornik i Aleksandra Żurawska w ścisłej współpracy z Katarzyną Jaros-Puzio (Projektantka oraz Krajowa Liderka ds. Architektury Wnętrz, IKEA Retail, Polska). Za strategię, kreację i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajęła się agencja Wavemaker, a komunikacją PR – Garden of Words.
Ogólnopolska kampania wystartowała 04.10.22 r. i potrwa do 08.01.2023 r. Do jej rozpowszechnienia wykorzystywane są szeroko zasięgowe media, takie jak telewizja i digital, a w ramach niego działania display: video (YouTube), serwisy vod oraz media społecznościowe (Instagram, Facebook, a nawet Tik Tok) i współpraca z influencerami.
O kampanii będzie można usłyszeć również w radio oraz serwisach audio.