Dan Cake nagradza kreatywne komplementy w konkursie „Schlebianie na śniadanie”

O autorze
1 min czytania 2022-10-06

Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udziałw konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami prezentowymi, dając czas na coś przyjemnego z samego rana.

Akcja ma na celu promowanie chlebów tostowych Dan Cake w różnych wariantach –pszennym, pełnoziarnistym oraz maślanym – a tym samym budowanie wokół nich świadomości produktowej wśród konsumentów

Konkurs oparty jest o wirtualny generator pochlebstw, znajdujący się na stronie aktywacji: www.SchlebianieNaSniadanie.pl. Uczestnicy, którzy wymyślą najciekawsze i najbardziej kreatywne komplementy, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody, takie jak sprzęt AGD marki Ariete, karty podarunkowe Homla czy zestawy produktów Dan Cake.

Konkurs oparty na kreatywnej aktywności uczestników zabawy to model, którego formuła jest już sprawdzona i który świetnie angażuje konsumentów. Twórcze zadania dobrze odzwierciedlają też naturę naszych produktów, zwłaszcza Chlebów Tostowych w różnych wariantach.  Można z nich bowiem nie tylko tworzyć wartościowe śniadania czy przekąski, łącząc je z ulubionymi dodatkami, ale także pobudzać wodze fantazji poprzez smakowite, kuchenne eksperymenty na ich bazie. Zależy nam na tym, by odbiorcy kampanii bliżej zapoznali się z produktami wchodzącymi w skład naszego śniadaniowego portfolio. A naprawdę warto, ponieważ Chleby Tostowe Dan Cake mają krótkie składy oraz wypiekane są na naturalnym zakwasie i bez dodatku konserwantów. Wygoda ich użycia zapewnia także oszczędność czasu, który dzięki temu możemy przeznaczyć na to, na co zwykle go nie mamy, w myśl promowanej przez nas idei „Daj sobie czas” – mówi Wiktor Kowalski, brand manager Dan Cake.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocji towarzyszy spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Uruchomiona została także kampania w Google Ads oraz emisja kreacji rich mediowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na potrzeby kampanii była również zrealizowana zdjęciowa sesja aranżacyjna, której efekty pojawią się m. in. na stronie aktywacji wraz z inspirującymi przepisami na smaczne śniadania bazujące właśnie na pieczywie tostowym.

W ramach kampanii w stacjach RMF Maxxx i Złote Przeboje będą także emitowane spoty radiowe, o zasięgu ogólnopolskim. RMF Maxxx zorganizuje dodatkowo sponsorowany przez Dan Cake konkurs antenowy pod hasłem „Poranne schlebianie”, w którym uczestnicy będą pojedynkować się na kreatywne pochlebstwa.