„Subskrypcja numeru” – nowa kampania Orange Flex

O autorze
1 min czytania 2022-10-07

Wystartowała nowa kampania digital i OOH „Subskrybuj numer w Orange Flex” przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa. W czterech 15-sekundowych formatach video możemy poznać główne benefity subskrypcji numeru w Orange Flex, takie jak używanie karty eSIM, łatwe dzielenie się GB ze znajomymi, wygoda i łatwość subskrypcji numeru oraz oferta specjalna na pierwsze 3 miesiące po 1 zł miesięcznie dla wszystkich, którzy przeniosą numer.

Kampania, przy pomocy prostej animacji wektorowej oraz zadziornego głosu Kamili Kalińczak, bawi się z odbiorcą i wciąga w krótkie historyjki pokazujące w angażujący sposób dany benefit.


Kampania będzie realizowana głównie w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Specjalnie przygotowane dwa, 15-sekundowe filmy powitają także widzów przed seansem w kinie. Ponadto kreacje Orange Flex obecne będą na formatach OOH oraz zamienią tunel w centrum Warszawy w wyjątkowe przejście „Orange Flex”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało studio Film Garden. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.

Słuchaj podcastu NowyMarketing