Hania & Kasper fashion story
Mocny montaż i równie mocne emocje. Tegoroczna jesienna kampania House to opowieść o parze, która przeżywa rozstanie. A może tylko kłótnię? Dwie perspektywy, dwa różne sposoby na radzenie sobie z problemami. Łączy ich jedno – hasło WE ARE MORE – które zarówno w przypadku ekipy dziewczyn, jak i teamu chłopaków pokazuje, że siła tkwi w community. Razem znaczymy więcej – nie tylko w tych dobrych momentach, ale również w tych gorszych.
„Moda to nie tylko świetne projekty, wpisywanie się w trendy, trafione produkty. Moda to przede wszystkim możliwość wyrażania siebie i swoich emocji. Jakiekolwiek one nie są. Już na etapie powstawania koncepcji kreatywnej takie samo spojrzenie na nasze video miała Julia Rogowska, z którą zrealizowaliśmy ten projekt” – tak o procesie dopracowywania idei opowiada Alicja Małejki, Koordynator ds. Marketingu.
Zobacz również
Efektem pracy z Papaya Films jest wideo, które łączy w sobie dwa światy: ten realny i ten na pograniczu fantazji. Ten bliższy naturze i w pełni miejski. Ten, w którym o support Hani dba jej girl gang i ten, w którym Kasper ma wsparcie swoich kumpli. Ich obrazy pojawiają się zarówno w filmie, jak i na zdjęciach autorstwa Zuzy Krajewskiej.
– Zależało mi na emocjonalnej historii, która opowiada o rozstaniu, ale też wsparciu, jakie dają nam przyjaciele. Rzeczywistość miesza się tu ze snem, tak jak bywa we wspomnieniach, które czasem zacierają się i zmieniają – dodaje reżyserka Julia Rogowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kolekcja House AW22
Ilustracje grzybów, print z kwiatem, wizerunek zielonej żaby – w damskiej części kolekcji House, podobnie jak w kampanii, pojawiają się wątki fantazyjne. Uzupełnione są o mocną kratę, wyższe, sznurowane buty, ciepłe kurtki i polary, a do tego oczywiście akcesoria: niewielkie, „pluszowe” torebki, biżuteria z motywami grzybów czy poziomek, ale też mocniejsze łańcuchy czy paski do spodni.
Kolekcja męska to kontrastowe colorblocki i motywy górskie w trendowym, miejskim wydaniu. Są duże kurtki, pojawia się też koszula w kratę. Dopełnieniem są basici, które dzięki swoim barwom nadają lookom wyrazistości. Dostrzegalna jest tu dowolność mieszania i możliwość szukania własnego stylu. Jak zawsze House daje przestrzeń do wyrażania siebie poprzez modę.
Swój charakter bohaterowie podkreślają także fryzurami i make-upem. Kolorowe włosy, mocne kreski na oczach czy szczegółowy manicure nawiązujący do wzorów znajdujących się w kolekcji – to elementy, które grupa docelowa House wybiera na co dzień.
Najnowszej kolekcji House szukaj w salonach i online.
Credits:
Client: Alicja Małejki / House Brand
House Brand Marketing Team: Alicja Małejki, Marta Augustyn, Karolina Gawron, Kamila Starzyk
Production Company: Papaya Films
Direction & Script: Julia Rogowska
DOP: Maciej Ryter
Photographer: Zuza Krajewska
Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz
Producer: Ola Pudło
Line Producer: Kasia Kordecka
Production Coordinator: Julia Niezgoda
Head Stylist: Maciek Dąbroś
Stylist Assistant: Lena Olkowicz
House Brand Stylist Support: Emilia Bondaryk
Hair Artist: Adrian Własiuk
Hair Artist Assistant: Katya Yefremova
House Brand Make-up Artist: Kasia Biel
Set Designer: Ania Witko
Set Designer Assistants: Ola Gara, Dagmara Stępień
Visual & Sound Postproduction: Lunapark Motion Arts Collective
Post Producer: Mikołaj Głuszkowski
Editor: Maciej Kozłowski
Colorist: Szymon Kraszewski
Online: Michał Andruch
Sound design: Wawrzyniec „Monter” Sierosławski
Animations & Illustrations: Marta Kulińska
Animation support: Anna Frątczak
DI/Conforming: Igor Zasłonka, Piotr Janisiewicz
Music: “Bring Glory”, Adele Roberts, John James Newman, Sasha James Collisson
Retouch: White Retouch
Casting:
Joshua Ernstzen
Liso Khoza
Kasper Janowski
Hanna Bryl
Maria „V” Krawczyk
Zosia Cychol”