Prawie 200 ekspertów zasiadających w 12 grupach jurorskich, wybrało działania / kampanie i rozwiązania marketingowe, które zasługują na nominację do nagrody Effie Awards 2022. Jury pod przewodnictwem Cezarego Stypułkowskiego, prezesa mBanku, oceniło rekordową w historii konkursu liczbę zgłoszeń. Zgłaszający mieli do wyboru 30 kategorii (w tym 6 nowych).
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymał LiquidThread (9), Brainbox (8) oraz DDB Warszawa (7). Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (21) oraz ex aequo OMD (9) i Zenith (9). Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali: Grupa Maspex (10) oraz McDonald’s (6).
Zobacz również
Nagrodzonych poznamy 8 listopada 2022 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Pełna lista nominowanych na: awards.effie.pl/nominacje-2022.
W tym roku Effie Awards Poland wspierają:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Sponsorzy Strategiczni: Onet, Salesforce, Radio Zet, Tik Tok
- Sponsorzy Wspierający: TVN, YouTube, Facebook, Adform
- Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Media&Leads, AMS, Teads
- Doradca Prawny: Firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk sp.k.
- Partnerzy Kreatywni: 180heartbeats + JUNG v. MATT, Starcom, F25
- Patroni medialni: Business Insider, Forbes, Nowy Marketing, PRoto, Marketing przy Kawie, ChilliZet, NOIZZ, KampanieSpołeczne.pl
Szczegóły na: awards.effie.pl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing