„Dla Franke zmiana jest możliwością ukształtowania lepszego życia”. Mając na uwadze motto, które przyświeca globalnemu liderowi rozwiązań w dziedzinie kuchni indywidualnych, profesjonalnej gastronomii i usług dla baristów, Franke prezentuje odświeżony system komunikacji wizualnej. Jesienią 2022 roku firma wprowadza nowy wygląd swojej strony internetowej i metod komunikacji marketingowej we wszystkich punktach styku z marką.
„Zmiana jest jedyną stałą w życiu”. Dla Franke filozofia ta oznacza poszukiwanie nowych inteligentnych sposobów na stawienie czoła ciągłym przełomom – wspólnie z klientami i partnerami. Aby osiągnąć ten cel, producent rozwiązań kuchennych łączy swoją rozległą wiedzę ekspercką z najnowocześniejszą technologią i funkcjonalną estetyką, a także zintegrowanymi usługami i innowacyjnymi rozwiązaniami. W skrócie – dla Franke zmiana jest możliwością ukształtowania lepszego życia.
Zobacz również
Gdzie tradycja spotyka się z myśleniem o przyszłości
Franke, aby stale realizować cele we wszystkich obszarach działalności, opracowało nowy sposób komunikacji, który od jesieni będzie stopniowo wdrażany we wszystkich platformach, gdzie obecna jest marka. Zaczynając od nowej strony internetowej, która została uruchomiona we wrześniu, a także w rozsyłanych przez nią do mediów komunikatach marketingowych. Dzięki precyzyjnie opracowanej identyfikacji wizualnej, sposób komunikacji obrany przez firmę wyraża nowy model pozycjonowania marki.
Franke – pozostając wierne zasadzie, że klient musi być pewny oferowanych rozwiązań, ale jednocześnie oczekiwać zmian dostosowanych do aktualnych potrzeb i trendów – wprowadza nowy branding charakteryzujący się dynamiką, elastycznością i współczesnym designem. Wprowadzona komunikacja zachwyca świeżymi kolorami, prostymi liniami i nieskomplikowanym krojem czcionek. Nowe logo marki, które nawiązuje do poprzedniej wersji znaku firmowego Franke, wykorzystuje odważny odcień czerwieni „Vibrant Red”, wyrażający nie tylko ewolucję producenta, ale także większą precyzję jego działania i szerokie możliwości adaptacyjne marki.
Na szczególną uwagę zasługuje elastyczny układ z zastosowaniem nowej, dynamicznej czcionki „Antarctica”, Wykonane nią napisy niekiedy wychodzą poza format nośnika, co sugestywnie wyraża zmianę, z którą identyfikuje się Franke. Pozwala ona również na tworzenie różnorodnych kombinacji elementów projektu, mogących przybierać charakter bardziej subtelny lub śmiały, precyzyjny lub dynamiczny, elegancki lub emocjonalny – wszystko w zależności od danego kanału komunikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Franke i nowa strona internetowa: Tchnienie nowego życia w klasycznym miejsce styku marki z klientem
Po ponad sześciu miesiącach prac, jeden z najważniejszych kanałów komunikacji Franke – strona www.franke.pl – może poszczycić się zupełnie nowym wyglądem, wspierającym aktualny sposób pozycjonowania się marki. Dzięki responsywnej budowie, przejrzystości i czytelności, strona zyskała pod kątem optymalizacji i idealnie prezentuje się na różnego typu urządzeniach. Z kolei klarowna architektura prezentowanych informacji i atrakcyjne treści mają na celu poprawę doświadczenia użytkowania witryny. Na przeprojektowanej stronie internetowej użytkownicy mogą znaleźć choćby obszerne informacje na temat Grupy Franke i jej trzech oddziałów, a także pełną dokumentację i informacje dotyczące oferowanych produktów i usług.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy branding to coś więcej niż zwykła aktualizacja sposobu prezentacji Grupy Franke. Cieszymy się na każdą ze zmian, postrzegając je jako okazję do wprowadzania innowacji i udoskonaleń. W tym właśnie celu dopracowaliśmy pozycjonowanie marki, stając się otwarci na zmiany – teraz z pewnością siebie przesuwamy granice własnej działalności, wprowadzając innowacje, aby stale być o krok do przodu przed konkurencją. Dzień po dniu staramy się prezentować najlepsze możliwe pomysły i rozwiązania, by móc odpowiadać na stale zmieniające się potrzeby naszych klientów. Nowy branding w niekwestionowany sposób wyraża ambicje marki w tej materii – wyjaśnia z ekscytacją Patrik Wohlhauser, prezes zarządu Grupy Franke.