fot. od lewej: Marta Sielska, Wiktoria Bańska i Agata Gnypek
MullenLowe Warsaw znacznie się rozwinęła podczas pandemii dzięki nowym wygranym biznesowym i wzrostowi projektów kreatywno-cyfrowych od stałych klientów. Wygrała m.in. przetarg na obsługę Maybelline New York należącej do L’Oreal Polska i od czerwca sukcesywnie co miesiąc uruchamia nową kampanię marki. Rozszerzyła także współpracę z Henkel, realizując kampanie Pattex.
Zobacz również
Rozwijając się wspólnie z naszymi klientami od miesięcy starannie budujemy dobrze sprofilowany pod ich potrzeby zespół – wyjaśnia Przemysław Półtorak, digital director w MullenLowe Warsaw. – Stawiamy na nowe osoby z ciekawym doświadczeniem w cyfrowym świecie jak Agata, ale także na ekspertów w naszym zespole, które jak Marta i Wiktoria w ostatnich tygodniach udowodniły, że potrafią za tym szybko zmieniającym się światem nadążyć. Mamy obecnie blisko 20-osobowy team bogaty w wiedzę i pomysły, reagujący na potrzeby klientów, który jest w stanie z sukcesem realizować strategiczne projekty – podkreśla.
Agata Gnypek została zatrudniona jako digital account managerka i powierzono jej zadanie koordynacji obsługi Delikatesów Centrum oraz nowo pozyskanych projektów. W reklamie pracuje blisko sześć lat wcześniej m.in. w K2 i Biurze Podróży Reklamy. Prowadziła projekty m.in. dla Pepsi kampanie nawet dla 32 krajów, w tym telewizja, digital, social media), Finlandia Vodka (social media, współpraca z influencerami) oraz Warty i CD Projekt.
Natomiast Marta Sielska, dotąd project managerka awansowała na senior project managerkę. Do jej głównych zadań należy koordynacja digitalowych projektów –L’Oreal Polska m.in. marek Garnier, Mixa, Maybelline i NYXa. W reklamie od ośmiu, a w MullenLowe Warsaw pracuje od pięciu lat. Oprócz L’Oreal Polska, obsługiwała Van Pur i Łomżę, Pernod Ricard i Ballantine’s oraz Zbyszko (w tym Veroni). Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencji MillionYou i pracowała dla marek takich jak LOT, Nestle i Lion, Miasta St. Warszawa czy Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, a także w agencji LiquidThread – m.in. Frisco (kampanie 360) i T-Mobile (digital).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Wiktoria Bańska, wcześniej na stanowisku juniorskim, została project managerką. Obecnie do jej głównych obowiązków należy nadzorowanie kampanii dla marki Maybelline oraz planowanie prac związanych ze stronami www – głównie dla Garnier. Ma na koncie wcześniejsze kampanie dla Maybelline oraz uczestniczyła w planowaniu działań z influencerami m.in.: dla marki Garnier (Czysty Squad) oraz COTY (Bourjois, Rimmel, Max Factor, Wella).
Słuchaj podcastu NowyMarketing