Bartek i Bartek to świetni ludzie i świetni kreatywni. Właściwe osoby na właściwym miejscu – mówią Michał i Michał, dyrektor kreatywny i dyrektor kreatywny w Saatchi & Saatchi.
Nowy team będzie pracował dla bieżących klientów agencji, jak również wspierał zdobywanie nowego biznesu wykorzystując swoje silne kompetencje aktywacyjno-digitalowe i designerskie.
Zobacz również
Bartłomiej Rutkowski jest kreatywnym copywriterem z zacięciem wizualnym. Ukończył Psychologię Społeczną ze specjalizacjami Reklama i PR oraz Psychologia Mediów na Uniwersytecie SWPS. Ponad 10 lat temu trafił do świata reklamy z branży streetwear. Został laureatem konkursu YC Cyber w 2014 roku i wyróżnionym uczestnikiem Just Creatives Eurobest 2015. Na swoim koncie ma kilka nagród KTR i Effie.
Dotychczas pracował dla międzynarodowych agencji takich jak Ogilvy & Mather, Isobar, VMLY&R, a ostatnio dla 2012. Brał udział w tworzeniu zintegrowanych kampanii dla marek nju mobile, PLAY, Lidl, adidas, a przez ostatnie trzy lata opiekował się kreatywną stroną komunikacji marek Wyborowa, Ballantine’s i Absolut w roli Group Heada.
Bartosz Włodarczyk jest multidyscyplinarnym art directorem i projektantem pochodzącym z Poznania. Z wykształcenia inżynier oraz projektant graficzny, który stale poszukuje nowych dróg rozwoju. Z branżą związany od blisko 14 lat. Bartosz Włodarczyk to zdobywca wielu krajowych i międzynarodowych nagród oraz wyróżnień na festiwalach takich jak: Cannes Lions, Golden Drum, Eurobest, New York Festivals Advertising Awards, KTR, Polish Graphic Design Awards i innych. Jest kilkukrotnym laureatem konkursu dla młodych kreatywnych Young Creatives.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Bartek zdobywał doświadczenie w największych polskich i międzynarodowych agencjach oraz studiach projektowych, takich jak McCann Worldgroup, Deloitte Digital, Saatchi & Saatchi, 180heartbeats + JvM, BNA czy The BEAST. Odpowiadał za kluczową komunikację i design m.in Mastercard, Unicef, WWF, McDonald’s czy Coca – Cola. Jest również autorem książki o historii designu marki E. Wedel. Jego specjalizacją jest tworzenie nowoczesnej komunikacji w nowych mediach, storytelling oraz branding.
Słuchaj podcastu NowyMarketing