W spocie, wykorzystywanym na sześciu europejskich rynkach, główna bohaterka dostaje wiadomość od „tego” chłopaka. Dzięki wsparciu Aspirin C dziewczyna szybko zamienia dreszcze z przeziębienia na dreszcze z wrażenia na myśl o długo wyczekiwanej randce. Kampania realizowana pod hasłem „Skasuj przeziębienie”, adresowana jest do digitalowej publiczności w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.
Wszyscy doskonale znają markę Aspirin, ale najbardziej zależało nam na tym, by marka trafiła do młodych i wyróżniła się w swojej w kategorii – wskazuje Magdalena Kozłowska cluster category manager CEEC Bayer.
Zobacz również
Odeszliśmy od popularnego wśród preparatów na przeziębienie formatu – dodaje Katarzyna Kotowska, senior copywriter z MullenLowe Warsaw. – A skoro mieliśmy trafić także do młodszej grupy odbiorców, nie tylko pomysł musiał być nośny, ale także język. Dlatego m.in. w spocie zamiast dialogu bohaterów widzimy wiadomości i emotki, które przesyłają sobie w messengerze. Co ważne, całość musiała być uniwersalna i zrozumiała nie tylko w Polsce, ale w całym regionie. Adekwatną formę dla naszego pomysłu pomógł nam znaleźć reżyser, który idealnie wyczuwa trendy – Adrian Chudek – dodaje Kotowska.
Oprócz 30-sekundowego spotu i jego krótszych wersji wykorzystywanych w kampanii, MullenLowe Warsaw jest również odpowiedzialna za sesję zdjęciową na potrzeby key visuala użytego w materiałach digital i BTL na wszystkich rynkach.
W polskiej odsłonie kampanii Aspirin C działania prowadzone są na portalach i w social mediach. Za produkcję zarówno video, jak i foto odpowiada studio produkcyjne Garaż, muzyka pochodzi z zasobów MassiveMusic, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing