Biedronka jest częścią międzynarodowej grupy Jeronimo Martins, ale także największym prywatnym pracodawcą w Polce. Sklepy Biedronka w całej Polsce odwiedza 4 mln osób dziennie. Aby skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów i pracowników, podążać za najnowszymi, światowymi trendami na rynku i wdrażać nowe technologie, niezbędny jest nowoczesny i dynamicznie działający dział IT.
Zobacz również
Najnowsza kampania EB, której twarzami są pracujący w Biedronce eksperci IT, pokazuje, że firma jest świetnym miejscem pracy dla wszystkich, którzy myślą o rozwoju, również międzynarodowym i chcą rozwijać swoje kompetencje informatyczne na ogromną skalę. Główne przesłanie kampanii to hasło „Robimy wielkie rzeczy. Deal with IT”. Eksperci z działu IT Biedronki, personalnie podkreślający zalety pracy w zgranym zespole, przekonują, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych.
Nasi informatycy działają na naprawdę światowym poziomie, mierząc się z wyzwaniami, które są niespotykane w innych branżach. Retail cały czas szuka innowacji, a Biedronka jako lider wyznacza trendy i wprowadza coraz bardziej zaawansowane rozwiązania. Bez nowoczesnego i sprawnie działającego działu IT nie byłoby to możliwe. Różnorodność obszarów i zespołów, w których można pracować: aplikacji, architektury czy infrastruktury sprawia, że każdy znajdzie w Biedronce swoją ścieżkę rozwoju – mówi Tomasz Jeziński, dyrektor ds. Infrastruktury Technologicznej IT.
W ramach kampanii ruszyła strona internetowa robimywielkierzeczy.pl, na której znajdują się informacje oraz materiały video pozwalające poznać bliżej obszar IT w Biedronce – zakres działań, skalę projektów, a przede wszystkim realnych pracowników – bohaterów całej kampanii.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materiały związane z kampanią będzie można zobaczyć przede wszystkim w internecie, social mediach i na billboardach. W kolejnym etapie planowane jest też nagranie serii podcastów, w których eksperci z Biedronki będą dzielić się wiedzą związaną z IT w branży retail. Odcinki będą dotyczyły m.in. rozwiązań e-commerce, które obecnie są mocno rozwijane w Biedronce czy transformacji technologicznej firmy.