Joanna Jędrasik zapewni strategiczne i operacyjne wsparcie w obszarze działań digitalowych, w tym social mediów, dla kluczowych klientów obsługiwanych przez Lighthouse. Nowa head of digital będzie także odpowiedzialna za rozwój działu oraz pozyskiwanie nowych projektów digitalowych.
Joanna ma kilkanaście lat doświadczenia w branży komunikacyjnej. Przez ostatnie osiem lat była związana z Grupą Walk – najpierw jako head of social media i członek zarządu Agencji Walk PR, a następnie jako CEO Walk Digital. Zarządzała multidyscyplinarnymi zespołami specjalistów ze wszystkich dziedzin komunikacji, jak również technologicznych i mediowych.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pracowała m.in. dla takich Klientów jak Coca-Cola, KFC, Chevrolet, L’Oréal Groupe, Nikon, Volkswagen Group, Obi Polska, CEDC.
Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego (Wydział Stosunków Międzynarodowych i Politologii).
Ogromnie cieszę się, że do naszego zespołu dołączyła tak doświadczona osoba, jaką jest Joanna. Planujemy bowiem nie tylko rozbudowę działu digital, ale chcemy także poszerzać cyfrowe kompetencje wszystkich konsultantów. Wierzę, że dzięki Joannie, uda się nam zrealizować te cele, a jej wsparcie i wiedza przyczynią się do dalszego rozwoju całej firmy – mówi Jarosław Bańda, managing director w Lighthouse.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing