Nietypowa wielkość, niespotykany kształt, drobne przebarwienia na skórce – takie warzywa standardowo nie trafiłyby do produkcji żywności. Jednak WINIARY postanowiły je uratować i wykorzystać w limitowanej edycji swoich znanych i lubianych zup, w Krupniku, Barszczu Czerwonym i Jarzynowej. Akcję wspiera digitalowa kampania, za którą odpowiada agencja Publicis Poland.
Marka WINIARY w ramach misji „Pomagamy w gotowaniu i niemarnowaniu”, wspiera konsumentów na wiele sposobów. Przede wszystkim dostarcza kulinarnych inspiracji w postaci prostych przepisów na wykorzystanie produktów, które są dostępne w każdym domu. Poza tym pomaga w planowaniu posiłków, edukuje i kształtuje dobre nawyki, a także otwiera jadłodzielnie w całej Polsce.
Zobacz również
W najnowszej kampanii, WINIARY promują wykorzystywanie warzyw takich, jakie stworzyła natura – o nietypowej wielkości czy niestandardowym kształcie. Z reguły nie trafiają one do produkcji żywności mimo tego, że są równie wartościowe i smakują tak samo jak te o regularnym wyglądzie.
Limitowana edycja zup WINIARY, to tym samym doskonały sposób na ograniczenie zjawiska, jakim jest marnowania żywności. W każdym z produktów WINIARY zawarły jedną grupę uratowanych warzyw: w Krupniku są to wszystkie marchewki, a w Barszczu Czerwonym – buraki, w Jarzynowej – selery.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za strategię i kreację digitalowej kampanii limitowanej edycji „Zup z uratowanych warzyw” odpowiada agencja Publicis Poland należąca do struktur Publicis Worldwide. Formaty 15’’ w social mediach pojawią się na YouTube, Facebooku i Instagramie, a 6’’ wykorzystane zostaną w kampanii display. Za produkcję odpowiada Bites Studio, post-produkcję Orka, a planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego Thrive.
Słuchaj podcastu NowyMarketing