Agnieszka Getler-Kicman funkcję dyrektorki marketingu Danone i Żywiec Zdrój sprawuje dopiero od kwietnia 2022 roku, a pod jej skrzydłami zrealizowano już największą w tym roku kampanię Żywiec Zdrój Mocny Gaz „Moc Orzeźwienia Zero Słodzenia” z Cezarym Pazurą. To jednak nie wszystko, gdyż przed Agnieszką Getler-Kicman kolejne wyzwania i opieka nad całym portfolio produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego oraz wody i napojów.
Nowa dyrektorka marketingu odpowiada za komunikację marek Żywiec Zdrój, Alpro, Actimel, Danio czy Fantasia. Do jej głównych zadań należy planowanie strategii marketingowych oraz ich egzekucja, a także nadzór nad zaangażowaniem marek w obszar zrównoważonego rozwoju. Pierwsza kampania, którą Agnieszka Getler-Kicman objęła opieką strategiczną, wystartowała na przełomie czerwca i lipca 2022 roku.
Zobacz również
Tempo prac było zawrotne, ale po trzech miesiącach działań z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że kampania Moc Orzeźwienia Zero Słodzenia z udziałem ambasadora marki Cezarego Pazury była tego warta. Dzięki pracy całego teamu zrealizowaliśmy spoty reklamowe, współprace mediowe oraz influencerskie, billboardy i materiały digitalowe. Naszym celem było zachęcenie konsumentów do sięgania po zdrowe orzeźwienie bez cukru, słodzików oraz konserwantów. Kampania spotkała się z pozytywnym odzewem i jesteśmy bardzo zadowoleni z jej wyników. Przed nami kolejne wyzwania związane m.in. ze zobowiązaniami środowiskowymi. Troska o naturę, zdrowie konsumentów jest wpisana w DNA grupy spółek Danone. Edukacja oraz aktywne działania na rzecz ochrony planety oraz jej surowców to nasz priorytet na kolejne miesiące – zdradza Agnieszka Getler-Kicman.
Agnieszka Getler-Kicman ma bogate doświadczenie związane z kategorią wód, produktów mlecznych i roślinnych. Z marką Żywiec Zdrój związana jest od 2005 roku. Pełniła m.in. funkcję marketing managera odpowiedzialnego za wody gazowane oraz produkty smakowe. Od 2016 roku w ramach grupy spółek Danone obejmowała stanowiska regional consumer & media intelligence director oraz strategy&insights director.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce