„Poradnik Programmatic 2022” to nowa, kompleksowa publikacja IAB Polska, którą premierowo zaprezentujemy i omówimy podczas bezpłatnego webinaru. Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic efektywny i bezpieczny, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska rozmawiać będą o tym, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Wydarzenie odbędzie się 9 listopada 2022 o godzinie 11:00. Uczestnicy wydarzenia otrzymają publikację jako pierwsi.
Rejestracja na webinar dostępna jest na stronie wydarzenia.
Zobacz również
Wartość rynku reklamy programatycznej niezmiennie rośnie. Z najnowszej edycji badania IAB/PwC AdEx wynika, że w 2021 roku w Polsce wydatki na ten model zakupu stanowiły już 23% wydatków na reklamę online ogółem, a blisko 50% wydatków na reklamę display (w tym wideo), odnotowując 25,3% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Jednocześnie w kolejnych latach można spodziewać się dalszych corocznych dwucyfrowych wzrostów inwestycji w ten model zakupu.
W związku z powyższym wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na wiedzę z tego tematu, ale także konieczność standaryzacji i zapewnienia bezpieczeństwa reklamy programmatic.
– Jako Grupa Robocza Programmatic IAB Polska chcemy ,dzięki Poradnikowi przybliżyć jego odbiorcom, czym jest i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Na blisko 100 stronach przedstawiliśmy zarówno zagadnienia techniczne, sposoby realizacji działań, przykłady faktycznych kampanii, jak i systemowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa – komentuje Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA, szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zapraszamy na IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. Premiera PORADNIKA PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska, podczas którego wystąpią eksperci z Grupy Roboczej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Łukasz Bańkowski, senior enterprise manager, Adform
- Krzysztof Czok, board member, Tri-table
- Jacek Józwiak, head of marketing platforms, Salestube
- Gosia Kmieciak, managing director, CEE, Equativ.com
- Elżbieta Kondzioła, online sales director LOVEMEDIA
- Igor Rosłonek, head of technical account managers, Waytogrow
- Marta Zielonka, programmatic investment manager, Publicis Media Exchange
Wydarzenie odbędzie się 9 listopada w godz. 11:00 – 12:00 live, na platformie LiveWebinar. Udział jest bezpłatny, ale obowiązuje rejestracja.
Uczestnicy spotkania otrzymają „PORADNIK PROGRAMMATIC 2022 IAB Polska” jako pierwsi.
Rejestracja na webinar dostępna jest na stronie wydarzenia.
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, posiadacze certyfikatów otrzymują za udział 2 punkty recertyfikacyjne.
Partner technologiczny wydarzenia: LiveWebinar
Patron medialny publikacji: NowyMarketing