Marek Skowroński jest związany z branżą logistyczną już od ponad 20 lat. W ostatnich latach zajmował stanowisko VP land transport w DB Schenker, gdzie odpowiadał za biznes lądowy w 6 krajach. Jego wyróżniki to szeroka wiedza biznesowa, znajomość dynamicznie zmieniającego się rynku oraz specjalistyczne doświadczenie, zdobyte u jednego z czołowych operatorów w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw i rozwiązań logistycznych w obszarze transportu drogowego. Marek Skowroński jest także absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Akademii Psychologii Przywództwa.
Kluczowym celem będzie stworzenie strategii zapewniającej pełne wykorzystanie potencjału firmy w Polsce.
Zobacz również
Wykorzystamy szerokie możliwości, jakie daje skala naszego biznesu. DHL to globalny lider logistyki i marka doskonale rozpoznawalna wśród klientów. Bycie częścią tak dużej i silnej europejskiej sieci drobnicowej to duży potencjał. Wspólnie z zespołem będziemy pracowali nad zwiększaniem udziałów w rynku. Musimy stawiać sobie ambitne cele, tak, aby wkrótce stać się pierwszym wyborem klientów mających potrzeby w transporcie lądowym – podkreśla Marek Skowroński, dyrektor zarządzający w DHL Freight Polska.