Kibice i piłkarze FC Barcelony bohaterami nowej kampanii CUPRA

O autorze
1 min czytania 2022-10-27

Hiszpańska marka motoryzacyjna CUPRA, sponsor drużyny FC Barcelona, rusza z nową kampanią, w której głównymi bohaterami są kibice katalońskiego klubu. W materiale filmowym wystąpiło ponad 50 osób, wykonując słynną pieśń „Un dia de partit”, a także wybrani zawodnicy, m.in. Robert Lewandowski oraz ambasadorowie marki Ansu Fati i Marc-André Ter Stegen. Z okazji środowego meczu z drużyną Bayern Monachium stworzono także wersję w języku niemieckim, w której polski napastnik mówi, że jest fanem Barcy.  

Osią najnowszej kampanii CUPRY są kibice katalońskiej drużyny sponsorowanej przez markę i jedna z najbardziej kultowych przyśpiewek wykonywanych na stadionie Camp Nou. W opublikowanym filmie występują członkowie klubów kibica FC Barcelony, którzy wspólnie wykonują utwór „Un dia de partit” w L’Auditori de Barcelona. Do nagrania zgłosiło się ponad 350 osób, z spośród których wybrano pięćdziesięciu kibiców.

Do produkcji zaangażowano także piłkarzy: ambasadorów marki CUPRA napastnika Ansu Fatiego i bramkarza Marca-André Ter Stegena oraz innych zawodników: Roberta Lewandowskiego, Andreasa Christensena i Alejandro Balde’a. Piosenka wykonywana jest w dwóch językach: po katalońsku, tak jak śpiewają ją kibice na Spotify Camp Nou oraz po niemiecku, z okazji dzisiejszego meczu z klubem Bayern Monachium.

Najnowsza kampania marki CUPRA skierowana jest przede wszystkim do fanów katalońskiego klubu. To ludzie, którzy nigdy nie przestają wierzyć i wspierać swojej drużyny, a także  inspirują innych  pasją do piłki nożnej – powiedział  Antonino Labate, dyrektor ds. strategii, rozwoju biznesu i operacji w CUPRA.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przy realizacji kampanii marka współpracowała z globalną agencją kreatywną &Rosàs. Dyrektorami kreatywnymi projektu zostali Isahac Oliver i María Cerdán, a kierownictwo artystyczne nad kampanią objął Xavi Mauri. Film został wyreżyserowany przez Pola Penasa, za jego produkcję odpowiadał  Jordi Solé oraz studio Intricate Productions.

Słuchaj podcastu NowyMarketing