Znamy nominowanych do IAB MIXX Awards 2022

Jury IAB MIXX Awards spośród blisko 180 zgłoszeń wyłoniło 55 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 24 listopada podczas uroczystej gali.
O autorze
1 min czytania 2022-10-27

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2022 zawalczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Content Marketing, Brand Awareness & Positioning, MIXX for Good Purpose i Online Marketing with Influencer.

Konkurs IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Jury IAB MIXX Awards, złożone z kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość, uwzględniając cztery kluczowe czynniki: strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, a także rezultaty i ROI.

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2022 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Reklamodawca Roku,
  • Agencja Roku,
  • Dom Mediowy Roku,
  • Człowiek Roku,
  • Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Jak co roku, laureat nagrody Best in Show ma szansę powalczyć również w europejskiej edycji konkursu organizowanej przez IAB Europe. Zwycięzca z 2021, Fundacja K.I.D.S. z kampanią „Najmłodszy headhunter na świecie”, zdobył złotą statuetkę 2022 w kategorii Influencer Marketing.

Laureatów poznamy już 24 listopada. Bilety na galę dostępne są pod adresem: mixx-awards.pl/bilety.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szczegółowa lista nominacji do IAB MIXX Awards 2022 znajduje się na stronie mixx-awards.pl/nominacje-2022.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska. Nad przebiegiem konkursu czuwa audytor – firma PwC.