Anna Gajewska ma ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła pracując m.in. w departamencie marketingu i komunikacji KPMG oraz w Kulczyk Foundation, gdzie koordynowała projekty pomocowe z polskimi i zagranicznymi organizacjami pozarządowymi.
Cieszę się, że Fin & Tech Practice zyskał kolejnego doświadczonego konsultanta, bo obok pionu B2B, jest to drugi kluczowy dział agencji odpowiadający obszarom naszych najmocniejszych kompetencji. Anna od pierwszych dni pracy w PR Calling dała się poznać jako zaangażowana osoba, która nie boi się nowych wyzwań, a powierzone jej zadania realizuje z najwyższą skrupulatnością. Aniu, witamy na pokładzie i życzymy powodzenia! – mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business agencji PR Calling.
Zobacz również
Do zadań Anny należy bieżące prowadzenie projektów dla klientów działu Fin & Tech, obejmujące m.in. przygotowanie i realizację strategii PR, działania media relations, expert positioning oraz aktywności w social media. Z ramienia agencji Anna współpracuje m.in. z Lendi, Dare IT czy Crowdway.
Anna Gajewska jest absolwentką Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych i Podyplomowego Studium na Uniwersytecie Warszawskim, jak również London School of Public Relations.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce