Gwiazda Manchesteru United promuje Maltę w nowej kampanii turystycznej

Gwiazda Manchesteru United promuje Maltę w nowej kampanii turystycznej
Maltański Urząd Turystyki wysłał Wesa Browna na 48-godzinne wyzwanie, podczas którego angielski piłkarz odkrywa atrakcje Wysp Maltańskich.
O autorze
1 min czytania 2022-10-28

Piłkarz Wes Brown stał się twarzą kampanii zatytułowanej „48 Hours in Malta”. Dlaczego tylko dwie doby? Kampania promuje wszechstronność Wysp Maltańskich jako atrakcyjnego celu turystycznego nawet na krótkie wypady.

W ramach programu turystycznego Brown podróżuje po Malcie, poznając największe atrakcje wysp – od smakowania lokalnych potraw, przez wspinanie się po klifach na wyspie Gozo aż po spływ kajakowy przy Comino.

Owocem współpracy jest seria filmów prezentujących maltańską przygodę Wesa Browna. W sieci można już zobaczyć pierwszy odcinek, a w nadchodzących tygodniach zostaną udostępnione kolejne dwa nagrania.

Dopełnieniem kampanii będzie World Travel Market w Londynie, czyli największe targi turystyczne na świecie, podczas których piłkarz będzie osobiście promował Maltę jako atrakcyjną destynację.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez Wes Brown (@wes_brown24)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca Malty z Manchesterem United została zapoczątkowana już w 2019 roku, a w sierpniu br. umowa sponsorska została przedłużona na kolejne 5 lat.

Jak podało ministerstwo turystyki Malty, umowa zapewni organizacji turystycznej „silną ekspozycję podczas meczów klubu oraz w cyfrowych kanałach, mediach społecznościowych i prasie na całym świecie”.

PS
Agencja Go Vilnius stworzyła kampanię urodzinową z okazji 700-lecia Wilna, w której z przymrużeniem oka zachęca do składania spóźnionych życzeń i zaprasza do odwiedzenia stolicy Litwy.

PS 2
Kampania „Poland Soul Travel” powstała, aby pokazać, że nasz kraj ma do zaoferowania dużo więcej niż kluczowe miejskie lokalizacje. Co oznacza turystyka w duchu slow i po jakie działania marketingowe sięga dziś branża turystyczna?