Wartość rynku reklamy programatycznej niezmiennie rośnie. Z najnowszej edycji badania IAB/PwC AdEx wynika, że w 2021 roku w Polsce wydatki na ten model zakupu stanowiły już 23% wydatków na reklamę online ogółem, a blisko 50% wydatków na reklamę display (w tym wideo), odnotowując 25,3% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Jednocześnie w kolejnych latach można spodziewać się dalszych corocznych dwucyfrowych wzrostów inwestycji w ten model zakupu. W związku z powyższym wzrasta nie tylko zapotrzebowanie na wiedzę z tego tematu, ale także konieczność standaryzacji i zapewnienia bezpieczeństwa reklamy programmatic.
Jako Grupa Robocza Programmatic IAB Polska chcemy dzięki Poradnikowi przybliżyć jego odbiorcom, czym jest i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Na blisko 100 stronach przedstawiliśmy zarówno zagadnienia techniczne, sposoby realizacji działań, przykłady faktycznych kampanii, jak i systemowe rozwiązania w zakresie bezpieczeństwa – komentuje Elżbieta Kondzioła, Online Sales Director LOVEMEDIA, Szefowa Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska
Zobacz również
Poradnik w formacie pdf jest do pobrania pod tym linkiem: https://bit.ly/3fLwMps
Publikacja miała premierę 9 listopada 2022 podczas IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny. Zapraszamy do obejrzenia bezpłatnego webinaru, podczas którego eksperci z Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska omawiali najbardziej aktualne zagadnienia dotyczące tego obszaru. Nagranie webinaru dostępne jest tu: https://livewebinar.com/343-198-511
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]