#AleAkcja z Pekao to konkurs dla uczniów szkół podstawowych, którego celem jest sportowa edukacja, utrwalanie zdrowych postaw i nawyków – a przy okazji również świetna zabawa. Wystarczy nagrać krótki film pokazujący pasję z gry w koszykówkę i przesłać go na stronie konkursowej, aby mieć szansę na wygraną aż 30 000 zł na sprzęt sportowy dla reprezentowanej szkoły. W imieniu Polskiego Związku Koszykówki w akcję zaangażowali się znani polscy zawodnicy i popularyzatorzy tej dyscypliny sportu: Ewelina Kobryn, Łukasz Koszarek i Maciej Szelągowski, którzy zachęcają do gry i większej aktywności fizycznej. Zgłoszenia przy współpracy z serwisem Patronite.pl można przesyłać do 30 listopada 2022 r.
Bank Pekao od lat stawia na sport. W myśl hasła „Bierz życie za rogi” wspiera i zachęca do odważnego podejmowania wyzwań, realizowania wyznaczonych celów oraz sportowego rozwoju. W tym duchu, wraz z Polskim Związkiem Koszykówki oraz serwisem Szkolne Zbiórki by Patronite, Bank Pekao zaprasza dzieci i młodzież do zabawy, w której do zdobycia jest główna nagroda o wartości 30 000 zł oraz 5 nagród drugiego stopnia o wartości po 10 000 zł każda. Nagrody to vouchery na sprzęt sportowy dla szkoły. Wystarczy nagrać ciekawy film i pokazać radość z gry w koszykówkę.
Zobacz również
Dodatkowo, ambasadorzy akcji: Ewelina Kobryn – jedna z najlepszych polskich koszykarek w historii, zdobywczyni Pucharu i Super Pucharu Polski, wielokrotna MVP, zawodniczka WNBA i wicemistrzyni Euroligi; Łukasz Koszarek – grająca legenda krajowej męskiej koszykówki i wielokrotny reprezentant Polski, uczestnik turniejów finałowych mistrzostw Europy i świata oraz Maciej Szelągowski – trener i popularyzator koszykówki, odwiedzą zwycięską szkołę i rozegrają z uczniami mecz towarzyski, a także podpowiedzą jak grać, żeby być jeszcze lepszym zawodnikiem.
– Jesteśmy przekonani, że udział ambasadorów koszykówki, wspólna gra i możliwość zdobycia nagród będą dla dzieci inspiracją do aktywności fizycznej oraz sportowej rywalizacji połączonej z dobrą zabawą. Dlatego zachęcamy do udziału w #AleAkcja z Pekao. Tym bardziej, że polska koszykówka w ostatnim czasie odnosi kolejne sukcesy na europejskich i światowych parkietach stając się coraz bardziej popularną dyscypliną sportu w Polsce – powiedział Leszek Skiba, Prezes Banku Pekao S.A.
Co należy zrobić i jakie są zasady konkursu? Zadaniem dzieci jest nagranie krótkiego filmu (max.20 sek.), w którym pokażą pasję, zaangażowanie i radość z gry w koszykówkę. Film należy wgrać na stronie www.aleakcjazpekao.pl. Trzeba pamiętać, że może to zrobić wyłącznie osoba dorosła. Udział w akcji wymaga zgody dyrekcji szkoły, rodziców dzieci lub ich opiekunów prawnych. Na stronie konkursowej są dostępne szczegóły akcji, regulamin i formularz zgłoszeniowy. Komisja konkursowa wybierze 20 filmów i udostępni je na stronie, gdzie będzie można na nie głosować elektroniczne. Nagrody trafią do 6 szkół z największą liczbą głosów. Na zgłoszenia Bank Pekao będzie czekał do 30 listopada br.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Wiemy, że między innymi dzięki ostatnim sukcesom reprezentacji Polski coraz więcej zdolnej młodzieży chce grać w koszykówkę. To dla nas powód do dumy. Czekamy na następców Mateusza Ponitki, Michała Sokołowskiego czy Aarona Cela! Jednocześnie zachęcamy do zabawy, wzięcia udziału w konkursie Banku Pekao S.A. i pokazania swojego potencjału oraz koszykarskich umiejętności – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Cieszymy się, że wspólnie z Bankiem Pekao S.A. możemy wspierać sportową, koszykarską pasję wśród dzieci. Zainteresowanie, talenty czy projekty uczniów często rozwijają się dzięki wyjątkowym inicjatywom nauczycieli i rodziców – wspieranie finansowania tych działań jest misją serwisu Szkolne Zbiórki, który powstał dzięki wsparciu Patronite. To również miejsce, w którym można zgłosić swój udział w #AleAkcja z Pekao – czekamy z niecierpliwością na filmy z prawdziwymi, sportowymi „zajawkami”! Bardzo doceniamy również, że Banko Pekao objął swoim mecenatem kategorię „Edukacja” na patronite.pl, gromadzącą wielu twórców z całego szeregu dziedzin i obszarów. Wierzymy, że wspieranie edukacji, rozwijania pasji i talentów – szczególnie wśród młodych ludzi – to kluczowa misja. Cieszymy się, że możemy ją realizować wspólnie z Bankiem Pekao – mówi Marcin Skonieczny, Prezes Patronite.pl.
Artykuł powstał we współpracy z Bankiem Pekao S.A.