„Korzyści dla twoich pracowników”, „rób firmowe zakupy taniej” – takimi hasłami IKEA w swojej nowej kampanii zachęca właścicieli mikro, małych i średnich firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network. Dzięki korzyściom płynącym z członkostwa w klubie, prowadzenie firmy może być prostsze. Ogólnopolska kampania informacyjna w mediach startuje 14 listopada br. i potrwa do połowy grudnia.
Kampania promuje nowy klub lojalnościowy IKEA Business Network, który ma zapewnić klientom B2B profesjonalne wsparcie przy prowadzeniu biznesu. W ramach członkostwa w klubie klienci mogą skorzystać z m.in. darmowej sesji z konsultantem IKEA dla Firm, który udzieli porady w kwestii aranżacji wnętrza i doboru produktów, skonsultuje projekt przestrzeni firmowej przygotowany przez klienta, a także pomoże przy przygotowaniu listy zakupów.
Zobacz również
Co więcej, klienci biznesowi będą mogli skorzystać z kompleksowej usługi projektowania wnętrz w firmie za połowę standardowej ceny. Członkostwo w IKEA Business Network to także dostęp do serii szkoleń online oraz zniżki i benefity dla przedsiębiorcy oraz jego pracowników.
Rejestracja oraz członkostwo w IKEA Business Network są całkowicie bezpłatne. Do klubu można łatwo dołączyć poprzez stronę IKEA.pl.
Wrocław na ustach całej Europy. Reklama za 232 mln złotych dzięki finałowi Ligi Konferencji
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O kampanii
Ogólnopolska kampania startuje 14.11.22 r. i potrwa do połowy grudnia. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe, odpowiednio targetowane. W ramach digitalu prowadzone są działania programatyczne display i video oraz emisja w mediach społecznościowych. Główna myśl kreatywna opiera się na haśle „Jesteśmy, by Ci w tym pomóc”.
Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy WaveMaker, a komunikacją PR Garden of Words.