Jesteśmy, by Ci w tym pomóc – nowa kampania IKEA skierowana do klientów B2B

O autorze
1 min czytania 2022-11-14

„Korzyści dla twoich pracowników”, „rób firmowe zakupy taniej” – takimi hasłami IKEA w swojej nowej kampanii zachęca właścicieli mikro, małych i średnich firm do dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network. Dzięki korzyściom płynącym z członkostwa w klubie, prowadzenie firmy może być prostsze. Ogólnopolska kampania informacyjna w mediach startuje 14 listopada br. i potrwa do połowy grudnia.

Kampania promuje nowy klub lojalnościowy IKEA Business Network, który ma zapewnić klientom B2B profesjonalne wsparcie przy prowadzeniu biznesu. W ramach członkostwa w klubie klienci mogą skorzystać z m.in. darmowej sesji z konsultantem IKEA dla Firm, który udzieli porady w kwestii aranżacji wnętrza i doboru produktów, skonsultuje projekt przestrzeni firmowej przygotowany przez klienta, a także pomoże przy przygotowaniu listy zakupów.

Co więcej, klienci biznesowi będą mogli skorzystać z kompleksowej usługi projektowania wnętrz w firmie za połowę standardowej ceny. Członkostwo w IKEA Business Network to także dostęp do serii szkoleń online oraz zniżki i benefity dla przedsiębiorcy oraz jego pracowników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rejestracja oraz członkostwo w IKEA Business Network są całkowicie bezpłatne. Do klubu można łatwo dołączyć poprzez stronę IKEA.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O kampanii

Ogólnopolska kampania startuje 14.11.22 r. i potrwa do połowy grudnia. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe, odpowiednio targetowane. W ramach digitalu prowadzone są działania programatyczne display i video oraz emisja w mediach społecznościowych. Główna myśl kreatywna opiera się na haśle „Jesteśmy, by Ci w tym pomóc”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy WaveMaker, a komunikacją PR Garden of Words.