W nowej roli dyrektora kreatywnego Mateusz Szmigiero będzie nadzorował proces twórczy oraz współpracował z producentami muzycznymi i kompozytorami, aby zapewnić klientom agencji najlepsze brzmienie.
Szmigiero dołączył do warszawskiego zespołu jako senior music creative w listopadzie 2021 roku, kiedy MassiveMusic otworzyło w Warszawie swoje siódme biuro na świecie. Wcześniej pracował jako account manager i content designer w agencjach reklamowych oraz music supervisor i producent w agencjach muzycznych CORD Warsaw i Big Sync Music. Jako doświadczony music supervisor oraz producent muzyczny, współpracował z globalnymi markami takimi jak Škoda, T-Mobile czy Ferrero. Szmigiero pracował również nad lokalnymi i międzynarodowymi projektami audio brandingowymi, w tym nad dźwiękową identyfikacją marki dla Audioteki i ZEN.com.
Zobacz również
Od zawsze fascynowała mnie siła muzyki, to jak dźwięk podkreśla i buduje emocje. Magia dźwięku jest dla mnie ekscytująca zarówno jako producenta muzycznego, artysty tworzącego własną muzykę, jak i zwykłego słuchacza. Posiadanie różnych perspektyw pomaga mi zrozumieć, jak budować charakter marki z muzycznego punktu widzenia, dzięki czemu celniej mogę doradzać im w znalezieniu dźwiękowego DNA będącego zgodnym z ich misją. Z zespołem tak niesamowicie utalentowanych ludzi w MassiveMusic Warsaw jestem przekonany, że uda nam się pomóc niejednej marce pozostać autentycznymi względem własnych wartości, jednocześnie wykorzystując znaczenie kulturowe muzyki i jej siłę – komentuje Mateusz Szmigiero.
Michał Krajewski, executive creative director w MassiveMusic Warsaw, dodaje:
Bycie kreatywnym partnerem muzycznym dla naszych klientów to nie tylko cel biznesowy. Jesteśmy pasjonatami dostarczania najlepszego rzemiosła, strategii i muzyki tym, którzy powierzają nam brzmienie swojej marki. Z tak kreatywnym liderem, jak Mateusz nasi klienci są w najlepszych muzycznych rękach.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing