Ideą PZU Futbol Plus jest łączenie w jednej drużynie dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Młodzi zawodnicy dzieleni są ze względu na stopień sprawności, dzięki czemu podczas treningów i turniejów rywalizują na odpowiednim dla siebie poziomie.
Projekt podejmuje też temat aktywności sportowej, która dla osób z niepełnosprawnościami jest zarówno sposobem na dobrą zabawę i integrację, ale też zupełnie nową, nieznaną dotąd formą spędzania czasu. Przyjaźń, samodzielność, różnorodność, akceptacja – to hasła, które doskonale wyrażają PZU Futbol Plus.
Zobacz również
Niestety, szkółek piłkarskich w Polsce nadal jest za mało. Oznacza to, że dziesiątki tysięcy dzieci jest wykluczonych z możliwości gry w piłkę nożną, a tym samym realizacji swoich pasji. Odpowiedzią na ten stan rzeczy jest najnowsza kampania PZU Futbol Plus pod hasłem Graj z nami!
Kampania skierowana jest do dzieci z niepełnosprawnościami, ich rodziców i kolegów, a także trenerów, nauczycieli, wolontariuszy czy lokalnych organizacji. Jej celem jest zrzeszenie lokalnych społeczności i zachęcenie ich do zakładania własnych szkółek piłkarskich – przy wsparciu PZU Futbol Plus. Stąd też hasło całej akcji – Graj z nami! – zachęcające do przyłączenia się do inicjatywy.
PZU Futbol Plus czynnie wspiera chętnych do udziału w projekcie. Na szczeblu centralnym, prócz koordynacji projektu, prowadzi szkolenia dla trenerów i organizuje własne turnieje. Pomaga również lokalnie: zapewnia wsparcie finansowe, załatwia sprzęt i pomaga nadzorować całe przedsięwzięcie. Wszystko po to, by zapewnić dzieciom bezpłatne zajęcia pod okiem profesjonalnej kadry trenerskiej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na działania promocyjne składa się kampania w telewizji i radio, kampania radiowa oraz online. Głównym elementem kampanii jest spot reklamowy z udziałem dzieciaków z akademii PZU Futbol Plus oraz gwiazdy piłki nożnej – samego Lukasa Podolskiego.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie działania promocyjne prowadzą na odświeżoną stronę projektu: www.FutbolPlus.org, gdzie znajdują się niezbędne informacje dotyczące projektu.
Kampania rozpoczyna się 15 listopada i jest współfinansowana ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Za kampanię odpowiada agencja Madera Consulting i Film Fiction.