Poznaliśmy zwycięzców IAB MIXX Awards 2022

24 listopada, w trakcie uroczystej Gali, poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB MIXX Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt „Miasto ING w Roblox” przygotowany przez Agencję GONG, który zdobył nagrodę BEST IN SHOW. Spośród 55 statuetek, Jury przyznało aż 5 w tym najcenniejszym, złoty
O autorze
1 min czytania 2022-11-25

Złota zdobyły kampanie:

Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2022 były:

  • „Miasto ING w Roblox” zrealizowana przez GONG, Game Changer i MediaHub dla ING Bank Śląski oraz
  • „WitcherManiac” promująca serial Wiedźmin na Netflix, a przygotowana i zrealizowana przez Agencję GONG.

Przed szansą zdobycia złotej, srebrnej i brązowej statuetki IAB MIXX Awards 2022 stanęło aż 44 kampanii reklamowych, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych.

W IAB MIXX Awards doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagrody za dokonania 

Częścią konkursu IAB MIXX Awards są także Nagrody za dokonania. W tym roku tytuł Agencji Roku przypadł Agencji GONG, Domu Mediowego Roku – Starcom, a Reklamodawcą Roku został ING Bank Śląski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Miano Człowieka Roku, które nadawane jest osobie, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla marketingu interaktywnego i reklamy w minionym roku, zostało przyznane Magdzie Kolenkiewicz, dyrektorce generalnej Starcom.

Nagroda specjalna IAB Polska za całokształt dokonań przypadła zaś Małgorzacie Węgierek, CEO Havas Media Group.

Bardzo mnie cieszy, że nagrody specjalne powędrowały w tej edycji konkursu do dwóch wybitych przedstawicielek rynku reklamy cyfrowej. Polityka i konsekwencja pozwoliły Magdzie Kolenkiewicz w ciągu ostatnich 10 lat wzmacniać pozycję Starcomu, skutecznie walczyć o największych klientów i tworzyć dla nich i z nimi efektywne i efektowne realizacje. Widać to chociażby po takich konkurach jak IAB MIXX Awards, w których Starcom zdobywa wiele wyróżnień i nagród. Z kolei nagroda dla Małgorzaty Węgierek to uhonorowanie jej dorobku i osobistego zaangażowania w rozwój rodzimego rynku cyfrowego. Pod okiem Małgosi, Havas Media Group przeszedł ogromną transformację i rozwinął strategiczne kompetencje agencji mediowej dzięki czemu od lat zajmuje miejsce w czołówce najbardziej dynamicznie rosnących agencji w Polsce – podsumowuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Zobacz pełną listą laureatów IAB MIXX Awards 2022

Nad przebiegiem konkursu czuwa Audytor – firma PwC.

Sponsor Główny: Channel Factory

Sponsorzy kategorii: ABi Media Holdings, DIMAQ, EngageData, Havas Media Group, Open Mobi, Taboola

Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Marketer+, Marketing przy kawie, widzialni.eu, Gazeta.pl

Współpraca: Newspoint, GoldenSubmarine, Havas Media Group