TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pozwól meblom urządzić się na nowo – startuje kampania IKEA promująca odpowiedzialne zakupy

O autorze
1 min czytania 2022-11-25

Nasze życie składa się z wielu etapów. Urządzamy każdy z nich, także dosłownie, wybierając do mieszkania wyposażenie, którego akurat potrzebujemy. Ale każdy rozdział kiedyś się kończy. Podobnie jest z meblami – ich życie, także składa się z etapów – najpierw są z nami, ale w pewnym momencie się z nimi rozstajemy. I wtedy zaczynają swoje drugie życie. O tym opowiada tegoroczna kampania IKEA „Green Black Friday”. Ogólnopolska akcja informacyjna w mediach wystartowała 21 listopada i potrwa do 11 grudnia br.

Kampania, podobnie jak w zeszłym roku, promuje usługę „Oddaj i Zyskaj”, dzięki której klienci mogą odsprzedać swoje niepotrzebne lub niechciane meble IKEA, zamiast je wyrzucać i zyskać nawet do 50% ich wartości na karcie refundacyjnej IKEA. Odkupione produkty, które wyglądają „jak nowe” lub ze śladami użytkowania, ponownie trafiają do sprzedaży w okazyjnych cenach w działach circular hub w sklepie, przez co zyskają szansę na nowy dom oraz dłuższe życie.

Co więcej, marka stworzyła także circular hub online, dzięki któremu można przeglądać dostępne artykuły w danym sklepie, zarezerwować wybrany przedmiot na 24 godziny i w tym czasie odebrać go oraz zapłacić na miejscu. IKEA daje klientom możliwość kupienia używanych mebli z zaufanego źródła, bez ryzyka i niespodzianek. Wszystkie kupione przedmioty w dziale circular hub podlegają rękojmi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji o zasadach zakupu towarów znajduje się w regulaminie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O kampanii

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ogólnopolska kampania „Green Black Friday” wystartowała 21.11.2022 r. i potrwa do 11.12.2022 r. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe. Prowadzone są działania programatyczne display w mediach społecznościowych (Facebook, Pinterest, Instagram), na platformie ogłoszeniowej OLX, a także video na YT. Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R, mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy WaveMaker, a komunikacją PR Garden of Words.