Na sklepowych półkach pojawiła się Edycja Limitowana Crunchips, czyli dwa nowe smaki Chrupiący Bekon i Karmelizowana Cebulka w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Najbardziej imprezowa marka w portfolio Lorenz będzie po raz drugi oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas 31. Finału WOŚP nie zabraknie więc dobrej zabawy i pozytywnych emocji, które kojarzą się zarówno z Orkiestrą, jak i marką Crunchips.
Marka Crunchips po raz drugi jest oficjalnym sponsorem Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. To, co dla nich wspólne, czyli emocje, radość, ludzie, zabawa i mnóstwo pozytywnej energii wybrzmią 29 stycznia 2023 r, czyli podczas 31. Finału WOŚP. Jednak zanim ten dzień nadejdzie, wspierający Orkiestrę wielbiciele Crunchips mogą sięgnąć po Edycję Limitowaną chipsów, których opakowania zaprojektował Jurek Owsiak.
Zobacz również
Ubiegłoroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy był dla nas wyjątkowym wydarzeniem. Wsparliśmy inicjatywę, która jest nam niezwykle bliska i mogliśmy się cieszyć dobrą energią, jaka płynie z pomagania oraz bycia częścią wielkiej pozytywnej imprezy jaką jest to wydarzenie. W tym roku po raz kolejny będziemy w nim uczestniczyć. Bardzo nas to cieszy, również dlatego, że jest ono spójne z naszą strategią, której dwa podstawowe filary to radość i odpowiedzialność, a Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to dla nas kwintesencja tych dwóch wartości. Przypominają nam o nim także wiszące w naszej podpoznańskiej siedzibie odręczne projekty Jurka Owsiaka, które wylicytowaliśmy za kwotę niespełna 100 tys. – mówi Margarita Lipińska, brand manager marki Crunchips.
Wyjątkowe kolory oraz charakterystyczne, fundacyjne serduszko i podpis Jurka Owsiaka – po tym poznać można Edycję Limitowaną na sklepowych półkach. To dwa smaki oraz warianty Crunchips. Chrupiący Bekon, czyli tradycyjne, gładkie Crunchips i Karmelizowana Cebulka, czyli chipsy X-Cut – grubsze i karbowane.
Wprowadzeniu Edycji Limitowanej będzie towarzyszyć wsparcie marketingowe. Zaplanowano kampanię TV, działania w kanałach social media oraz wsparcie w punktach sprzedaży.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Tegoroczny, 31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przebiega pod hasłem: „Chcemy wygrać z sepsą! Gramy dla wszystkich – małych i dużych!”. Więcej o tegorocznej zbiórce: www.wosp.org.pl/final/31-final-wosp
Słuchaj podcastu NowyMarketing