Blogerzy podczas podróży w dowcipny sposób prezentowali swoim fanom poszukiwanie najlepszych rabatów i okazji cenowych. W ramach współpracy przez pięć dni zdawali relacje oraz aktywnie komunikowali się z fanami, pokazując, że Rabat znajduje się bliżej niż nam się zdaje.
– Realizując kampanię „Nie szukaj Rabatów w Maroku”, staraliśmy się znaleźć partnerów, którzy w lekki i przystępny sposób pokażą internautom, jak łatwo można dokonać mądrych wyborów podczas sieciowych zakupów. Nie przez przypadek wybraliśmy również miejsce destynacji blogerów. Bowiem gdzie najlepiej szukać rabatów, jak nie u samego źródła, w Rabacie – komentuje Maciej Serafin, Marketing Specialist w portalu KodyRabatowe.pl.
Zobacz również
Włodek Markowicz przyznaje, że pomysł współpracy od razu im się spodobał. – Szukając rabatów w Rabacie szybko doszliśmy do konkluzji, że lepiej jest od razu kupować przez internet – mówi Włodek.
Celem akcji jest popularyzacja e-zakupów oraz edukowanie Polaków, jak kupować taniej w internecie. W 2012 r. wartość e-handlu w Polsce sięgnęła blisko 21,5 mld zł. Wszystko wskazuje na to, że rok 2013 zakończy się z wynikiem sięgającym 26 mld zł.
Ponadto, po powrocie, dwójka blogerów zorganizuje dla swoich czytelników konkurs, w którym do wygrania będzie konsola Xbox 360 oraz gra GTA V.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Przygotowane przez Lekko Stronniczy materiały:
Słuchaj podcastu NowyMarketing