Akcja filmu rozgrywa się ponad dziesięć lat po wydarzeniach z pierwszej części. To opowieść o rodzinie Jake’a i Neytiri oraz ich staraniach, by zapewnić bezpieczeństwo sobie i swoim dzieciom, mimo tragedii, których wspólnie doświadczają i bitew, które muszą stoczyć, aby przeżyć. W filmie wyreżyserowanym przez Jamesa Camerona, wyprodukowanym przez Camerona i Jona Landau, występują: Zoe Saldaña, Sam Worthington, Sigourney Weaver, Stephen Lang, Cliff Curtis, Joel David Moore, CCH Pounder, Edie Falco, Jemaine Clement i Kate Winslet. „Avatar: Istota wody” w kinach od 16 grudnia 2022 r. Inspiracją do kampanii była zjawiskowa fauna i flora Pandory, która już na etapie zwiastuna filmu zapiera dech w piersiach.
„Wakacje na Pandorze” to kampania pokazująca, że podróż na Pandorę i przeżycie jej klimatu we wszystkich wymiarach rozrywki (IMAX, 4DX, ScreenX, VIP) jest dużo prostsze, niż podróż do ciepłych krajów. Na portalach podróżniczych, typu Fly4Free pojawiły się bannery zachęcające do obejrzenia filmu „Avatar: Istota wody” i odwiedzenia Pandory już od 18.90zł. Z kontekstowej kampanii OOH odbiorcy dowiedzą się, że Teneryfa oddalona jest o 4800km, a Pandora i Cinema City zaledwie o 2km. Kampanię uzupełnia także współpraca z influencerami podróżniczymi, którzy robią relację z przygotowań do kolejnej, wielkiej wyprawy – by finalnie „wylądować” w kinie na Pandorze i filmie „Avatar: Istota wody” w Cinema City.
Zobacz również
Kampania Cinema City obejmuje również kontekstowe formaty Social Ads, display, OOH i landing page wakacjenapandorze.pl będący hubem całej kampanii.
Za big idea kampanii i przygotowanie wszystkich assetów kampanijnych odpowiada Feeders Agency. Za zakup mediów online agencja Performance Media.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]