VAIN to fińska marka streetwearowa tworzona przez Jimiego Vaina. Być może w Polsce nie dowiedzielibyśmy się o tym projektancie (przynajmniej na większą skalę), gdyby nie jego ostatni projekt, który odbił się dużym echem w sieci. Do stworzenia najnowszej kolekcji podstawą stały się… stroje robocze pracowników McDonald’s, które zyskały zupełnie nowe życie i nowoczesnego sznytu. Impulsem dla twórcy był natomiast sentyment kreatora do tej sieci restauracji – w czasach jego młodości McDonald’s był jedynym miejscem w jego miejscowości, gdzie mógł się spotkać ze znajomymi.
Vain postanowił przerobić robocze koszule i spodnie na luźne sukienki, bluzy z kapturem i spódniczki mini. Motyw złotych łuków pojawia się w formie nadruków i naszywek, ale też np. jako klamra do paska. Cała kolekcja jest utrzymana w tradycyjnej kolorystyce kojarzonej z popularną siecią fast food, ale świetnie będzie się prezentować także poza murami amerykańskich restauracji.
Zobacz również
Nowe ubrania i dodatki nie są dostępne w sprzedaży, ale trafią do pracowników McDonald’s, którzy zechcą wziąć udział w specjalnej loterii.
PS
Happy Meal dla dorosłych, czyli McDonald’s wypuszcza zestaw z figurkami kolekcjonerskimi, a także kolekcję ubrań
Warto wiedzieć, że nie jest to pierwsza współpraca marki McDonald’s z marką modową. Na początku tego roku fast food wypuścił limitowaną kolekcję, która powstała we współpracy z Cactus Plant Flea Market.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing