Które słowo można uznać za Marketingowe Słowo roku 2022? Przygotowaliśmy dla Was krótką ankietę. Jest ona w pełni anonimowa, a jej wypełnienie zajmie zaledwie chwilę. Wyniki wraz z wytypowanym marketingowym słowem roku 2022 podamy w styczniu 2023.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Gorąco zachęcamy do wypełnienia ankiety poniżej albo po przejściu do niej, klikając tutaj >>>
Dziękujemy!
Redakcja NM
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing