Przyznano nagrody w 5. edycji konkursu Timecode Akcja Animacja

Wieczorem, 15 grudnia 2022 r. podczas uroczystości w CHPTR by Bites w Centrum Praskim Koneser zakończyła się 5. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja. Główna nagroda trafiła do duetu twórców: Przemysława Białasza i Karola Dynasiuka.
O autorze
1 min czytania 2022-12-20

Konkurs Timecode Akcja Animacja to cykliczne już wydarzenie dla grafików i motion designerów. Celem konkursu jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Tegoroczny konkurs odbył się pod hasłem CSR. Zadaniem uczestników było stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z czterech ścieżek dźwiękowych, opracowanych przez partnera kreatywnego konkursu – agencję AdValue Engaged. Konkursowe ścieżki dźwiękowe zostały nagrane zaś przez UCHO STUDIO.

Spośród zgłoszonych w listopadzie prac, jury składające się z ekspertów w dziedzinie animacji, motion designu, grafiki oraz komunikacji marketingowej, wybrało w pierwszej kolejności pięciu półfinalistów, którzy zostali zaproszeni na warsztaty kreatywne. Podczas spotkań z przedstawicielami partnerskich agencji, uczestnicy drugiego etapu pracowali nad swoimi animacjami.

Ostatecznie, w tegorocznej edycji konkursu Grand Prix zdobył duet: Przemysław Białasz i Karol Dynysiuk. Poza główna nagrodą i pierwszym miejscem przyznano również wyróżnienia, w tym przyznane, przez partnerów konkursu, które przypadły:

  • Wyróżnienie Ergo Hestia: Przemysław Białasz, Karol Dynysiuk
  • Wyróżnienie Clovin: Marta Jagodzińska, Aleksandra Belash
  • Wyróżnienie Asseco: Olgierd Łuszczak
  • Wyróżnienie dla pracy studenckiej: Johannes Utri
  • Wyróżnienie specjalne: Zuzanna Barbachowska

Pula nagród w konkursie wyniosła 25 000 zł, a fundatorem nagród rzeczowych była marka Wacom. Laureat nagrody Grand Prix otrzymał nagrodę główną: 10 000 zł oraz tablet Wacom. Twórcy wyróżnionych prac partnerów konkursu: Ergo Hestia, Clovin i Asseco otrzymali nagrody w wysokości 3 000 zł. Dla twórcy wyróżnionej pracy studenckiej firma Wacom przygotowała również niespodziankę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Cieszymy się, że konkurs cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem młodych twórców, którzy upatrują w nim przepustki do wymarzonej pracy i możliwości pokazania swojego talentu w branży motion designu – powiedział Tomasz Dławichowski, CEO Timecode Film Production, organizator konkursu. – W tym roku zaprosiliśmy do współpracy właśnie takie marki, którym zrównoważony rozwój i ochrona środowiska nie są obojętne – dodał Tomasz Dławichowski.

Za nową odsłonę identyfikacji wizualnej 5. edycji konkursu Timecode Akcja Animacja odpowiadało w bieżącym roku s2dio.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się