Justyna Dąbrowska objęła stanowisko Menedżera ds. Komunikacji PR i Rzecznika Prasowego DHL Parcel. Do tej pory pełniła funkcję Eksperta ds. Komunikacji Zewnętrznej i Budowania Wizerunku Marki w spółce DHL. Obecnie odpowiada kompleksowo za realizację polityki komunikacyjnej spółki, w tym. m.in. media relations, działania z obszaru CSR, partnerstwa strategiczne, komunikację kryzysową, doradztwo strategiczne.
Justyna Dąbrowska obecnie w DHL Parcel odpowiada za kreowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji zewnętrznej, w tym m.in. relacje z mediami, działania partnerskie i sponsoringowe, projekty CSR, wizerunek marki, media społecznościowe, komunikację kryzysową, a także doradztwo strategiczne i pozycjonowanie ekspertów. Pełni również rolę trenera wystąpień medialnych, prowadząc specjalistyczne szkolenia w tym zakresie.
Zobacz również
– Justyna już od ponad trzech lat buduje wizerunek DHL w istotnych dla nas obszarach strategicznych. Jest liderem, którego wyróżnia nie tylko wiedza i wieloletnie doświadczenie w branży PR i biznesie, ale także wysoka skuteczność, profesjonalizm, umiejętność szukania rozwiązań i nieszablonowe podejście do działań komunikacyjnych. Jestem przekonana, że przed nami kolejny rok, w którym będziemy inspirować branżę – mówi dr Anna Kania Okieńczyc – wiceprezes ds. marketingu i doświadczenia klienta w DHL Parcel.
Nowa rzecznik prasowa posiada szerokie doświadczenie w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, w tym projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej, PR produktowego, działań kryzysowych, CSR, a także wystąpień publicznych i pracy w mediach. Doświadczenie zdobywała m.in. w branży FMCG, w działach PR firm o pozycjach liderów w swoich kategoriach oraz w ogólnopolskich spółkach medialnych. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, na Uniwersytecie Jagiellońskim.
– Nominacja na stanowisko menedżera ds. komunikacji PR i rzecznika prasowego to dla mnie duże wyróżnienie. DHL jest globalną firmą logistyczną, która działa w 220 krajach i regionach, zatrudniając ponad 500 tys. pracowników na całym świecie. Ta marka niesie za sobą nie tylko zaufanie milionów klientów i najwyższą jakość, ale także emocje, które towarzyszą każdemu z nas, przy otrzymaniu paczki, na którą szczególnie czekamy. W DHL łączymy ludzi na całym świecie. Logistyka to branża, która jest krwioobiegiem i sercem biznesu. Charakteryzuje się niezwykłą dynamika, wysoka innowacyjnością i potrzebą stosowania kompleksowych rozwiązań. Dlatego właśnie taka będzie komunikacja DHL – dynamiczna, innowacyjna i wychodząca poza schematy – komentuje Justyna Dąbrowska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing