Agencja marketingu influencerskiego BrandLift od kilka lat działa na polskim rynku, realizując kampanie dla klientów z różnych branży. Pracuje m.in. dla Ziaja, Deichmann, Cocodrillo, Beiersdorf, Avon, Hortex, Mars, Nestle, Henkel, Pepco, Rossmann, Aldi, Carrefour, Bausch&Lomb. W związku z ciągłym rozwojem zatrudniła kolejne osoby do nadzorowania jakości projektów.
Paulina Cajdler posiada ponad 15 letnie doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych i eventów. Do jej dotychczasowych obowiązków należało wdrożenie i realizacja strategii marketingowych, kontrolowanie wątków prawnych i finansowych projektów. Ponadto zajmowała się zarządzaniem zespołem, motywowaniem, szukaniem talentów wśród pracowników oraz przeprowadzaniem działań podsumowujących – rozliczaniem projektów i celów budżetowych.
Zobacz również
Do jej zadań należy m.in. kierowanie procesami operacyjnymi w BrandLift i BrandLift Masters oraz układanie i nadzorowanie pracy teamów
Malwina Dutkiewicz to absolwentka kierunku Dziennikarstwo i Medioznawstwo na Uniwersytecie Warszawskim. Marketingiem zajmuje się od ponad dwóch lat – pracowała zarówno z małymi biznesami, jak i większymi podmiotami. Jej specjalność to copywriting i influencer marketing. W wolnym czasie poświęca się teatrowi – uczy się w szkołach aktorskich, gra w spektaklach oraz pisze recenzje teatralne. Prowadzi również własnego bloga o tematyce kulturalnej.
Jako projekt manager ma wzmocnić struktury spółki, a także zadbać o kompleksową realizację kampanii dla klientów i ich prawidłowy przebieg.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Karina Hertel, partner zarządzający BrandLift, podkreśla, że rozwój agencji to jeden z celów na 2023 rok.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Zaczynaliśmy, jako niewielki zespół. Przez kilka ostatnich lat dbaliśmy o ciągły rozwój jakości usług, ale i każdego z naszych pracowników. Dołączenie Pauliny to kolejny etap naszego wzrostu. Potrzebowaliśmy osoby z seniorskim doświadczeniem w prowadzeniu zespołów projektowych. Struktury operacyjne nam się powiększają, chociażby obecność Malwiny- nowego projekt managera. Silna grupa PMów pomoże nam w realizacji kampanii na rzecz najbardziej wymagających i zarazem najbardziej wyedukowanych w influencer marketingu klientów. Nasze kampanie są obszerne, wielowątkowe, w których wykorzystujemy wiele narzędzi do realizacji planowanych celów. Rozwój zespołu jest kolejnym krokiem do tego, by oferować naszym klientom jeszcze lepszą jakość – mówi Karina Hertel.