Magdalena Kozanowska dotychczasowa managing director agencji od początku października 2022 objęła stanowisko v-ce president, chief operations officer & partner. W ramach nowych obowiązków Kozanowska jest odpowiedzialna za strategiczny rozwój usług, zarządzanie relacjami z klientami, a także operacyjne funkcjonowanie agencji. Jako chief operations officer, optymalizuje procesy biznesowe oraz projektowe, dbając o najwyższą jakość świadczonych przez 180heartbeats + JUNG v MATT usług. W ramach Zarządu agencji wyznacza również cele strategiczne i formułuje plany biznesowe.
Radosław Smorga (wcześniej business development director & partner) w nowej roli chief growth officer & partner, jest odpowiedzialny za strategię rozwoju biznesu, jego kondycję i wzrost. Przewodzi pracom zespołów biznesowych, dbając o kompleksowe wykorzystanie kompetencji agencji w planowanych i realizowanych projektach. Smorga odpowiada także za budowanie relacji z wybranymi polskimi i zagranicznymi klientami. Ponadto wdraża strategiczne myślenie o poszerzaniu usług świadczonych przez 180heartbeats + JUNG v MATT.
Zobacz również
Executive Partners Team w składzie Marcin Gaworski, Magdalena Kozanowska, Kamil Caliński, Agnieszka Gozdek, Michał Sęk oraz Radosław Smorga, to grupa ekspertów, którzy rozumieją dynamikę i potrzeby branży marketingowej. Szanowane na polskim rynku grono zarządzające agencją, zostało powołane z wieloletnich praktyków, którzy uzupełniają się w kompetencjach, a w ramach działań agencji wyróżniające się kreatywnością i skutecznością. Zarządzanie projektami agencyjnymi w takim składzie i formie daje szanse na kolejne sukcesy marek i kampanii, od momentu zdefiniowania strategicznych potrzeb marki, po finalne wdrożenia w rozmaitych punktach styku z produktem lub usługą. Jak zapowiada 180heartbeats + JUNG v MATT, to nie koniec zmian strukturalnych. Niebawem executive partners team wzmocni się o nowego partnera, którego rolą będzie zarządzanie kompetencjami technologicznymi agencji oraz wdrażanie innowacji w marketingu.
– Zmiany są wpisane w działalność marketingową – kto nie idzie naprzód, ten się cofa. Zeszłoroczne nagrody, wygrane przetargi i tytuły – takie jak Agencja Roku 2022 KTR, Grand Prix w Effie czy Grand Prix YouTube Works, motywują nas do doskonalenia agencyjnej przyszłości. Kompleksowe podejście do klientów oraz partnerstwo z markami, które chcą wartościowych zmian w komunikacji z konsumentami, jest dla nas najistotniejsze. Executive Partners Team gwarantuje demokratyczne przedstawicielstwo każdej z agencyjnych specjalizacji w zarządzaniu, nie tylko komunikacją marek, ale też firmą. W 180 niezwykle cenimy sobie inkluzywność, wymianę kompetencji, jakość oraz kompleksowość działań. Jesteśmy otwarci na wzajemne spostrzeżenia i pomysły, bo współpraca pozwala nam tworzyć wyjątkowe kampanie już od piętnastu lat – nową strukturę komentuje Marcin Gaworski, CEO.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce