Chcesz dowiedzieć się, jak za pomocą marketingu kulturowego (cultural branding) stworzyć silną, skuteczną strategię? To ucz się od najlepszych! Ruszamy z 2 z 4 naszych bezpłatnych webinarów stworzonych we współpracy ze Stratosferą o marketingu kulturowym – ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!
Na nadchodzącym webinarze poznasz model DYLEMATA™, który od 2009 r. służy Stratosferze do opracowywania strategii jej klientów. Stratosfera po raz pierwszy pokaże w pełni aktualny model DYLEMATA™ i jej aplikacje. Do tej pory dostęp do niej mieli wyłącznie jej klienci, a do prezentacji publicznych służyły jedynie starsze wersje.
Zobacz również
Zarejestruj się za pomocą tego formularza: https://bit.ly/3GDrTtd
Dzięki naszemu bezpłatnemu webinarowi nauczysz się:
- czym jest i jak działa marketing kulturowy;
- jak Stratosfera tworzy swoje strategie na podstawie autorskiego modelu DYLEMATA™;
- jak zmienia się strategia marketingowa w dojrzałych kategoriach produktowych.
- Weź udział w webinarze już w piątek 13 stycznia o godz. 12:00 na platformie Clickmeeting!
Poznaj naszego prelegenta
Dr Krzysztof Najder to strateg, psycholog, a także założyciel Stratosfery – firmy działającej na rynku od 25 lat i specjalizującej się w strategii marketingowej. To właśnie ta organizacja wprowadziła do polskiego marketingu analizy predyktywne (foresight) i kulturowe w budowie marek. Dr Krzysztof Najder współpracował z największymi, globalnymi markami i tworzył autorskie modele dla strategii, analiz i innowacji. Prywatnie miłośnik psów, towarzysz swojego szorstkowłosego pieska – Borsuczka i autor książki: „100 razy pies w mieście”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Obejrzyj nagranie z poprzedniego webinaru
Słuchaj podcastu NowyMarketing