WE!RE Gamers Marketing Talks vol.2 to cykl konferencji złożony z prezentacji, webinarów i paneli dyskusyjnych skierowany do marketerów, zarówno marek endemicznych, jak i nieendemicznych oraz sektorowi game dev, który planuje współprace influencerskie. Najbliższa edycja to kompendium wiedzy i kompleksowa odpowiedź na potrzeby marketerów rozpoczynających pracę z nowym planem marketingowym. Spotkanie, które pomoże uporządkować doświadczenia minionego roku w influencer marketingu i poznać trendy i predykcje na najbliższe 12 miesięcy.
Ponadto w 2022 roku influencer marketing doczekał się prawdziwej (r)ewolucji w kontekście oznaczania publikowanych treści przez twórców internetowych. Rok 2023 ledwo się zaczął, a mamy kolejne regulacje, które rzucają cień również na influencerów. Temat ten budził, i pewnie wywoływać będzie jeszcze wiele dyskusji podyktowanych różnego rodzaju wątpliwościami, dlatego też będzie to ważny punkt agendy WE!RE Gamers Marketing Talks.
Zobacz również
Agenda konferencji wraz z linkiem do bezpłatnej rejestracji znajduje się na stronie wydarzenia.
Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w nim. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz ośmiu innych europejskich krajach.
Organizatorem wydarzenia jest agencja gaming influencerska WE!RE Fantasy, należąca do struktur Fantasyexpo. Od lat specjalizująca się w gamingu i influencer marketingu, skutecznie łącząc te dwa kanały komunikacji i docierając do ogromnych społeczności. Patronem honorowym konferencji WE!RE Gamers Marketing Talks jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, którego misją jest wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną. Wydarzenie wspierane jest przez partnerów mediowych – NowyMarketing, Radio Kampus oraz CD-Action.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing