Socialyse, jednostka Havas Media Group, zrealizowała wraz z marką Mentos trwający półtora roku projekt sponsoringu tytularnego dywizji Valorant w organizacji esportowej Anonymo. Anonymo esports jest jedną z najpopularniejszych organizacji w kraju i z powodzeniem wspiera graczy w wielu dywizjach esportowych takich jak CS:GO, Valorant czy TFT.
Sponsorowana przez markę drużyna Anonymo Mentos była najlepszym polskim składem w roku ubiegłym, wygrywając regionalne rozgrywki VRL East Surge, dzięki czemu jako jedyny polski skład reprezentowała kraj na wyższym szczeblu rozgrywek europejskich. Sponsoring tytularny spowodował mocne osadzenie marki w świadomości społeczności fanów esportu – zwracali na nią uwagę komentatorzy podczas meczów, a sama nazwa Anonymo Mentos pojawiała się bardzo często w mediach i branżowych rankingach.
Zobacz również
Sponsora Roku w plebiscycie GG Awards
Dzięki tym sukcesom marka Mentos, będąca w portfolio Perfetti Van Melle Polska, klienta Havas Media Group, została nominowana do tytułu Sponsora Roku w Gamingu w plebiscycie GG Awards. Jego celem jest wyłonienie czołowych postaci – graczy, twórców, artystów – polskiej społeczności fanów League of Legends, Teamfight Tactics, VALORANT i Legends of Runeterra. W plebiscycie udział biorą również podmioty wspierające społeczność, takie jak organizacje i sponsorzy.
Głosowanie trwa do końca stycznia, a swoje głosy można oddawać codziennie na stronie gam3rsx.com/our-brands/ggawards
– Ta nominacja to dla nas oczywiste wyróżnienie ze strony społeczności związanych z grami Riot Games i bardzo cieszymy się, że fani esportu w Polsce zauważają nasz wkład w rozwój tej dziedziny. Wspólnie z Socialyse, komórką Havas Media Group udało nam się wypracować strategię, która idealnie łączyła hasło przewodnie marki „Yes to Fresh” z dynamicznie rozwijającą się sceną świeżej esportowej gry Valorant – mówi Michał Kasperski, senior brand manager z Mentos Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– Sponsoring tytularny Mentos w dywizji Valorant organizacji Anonymo był mocnym wejściem naszego klienta w świat esportu. Tym bardziej cieszy, że zespół wspierany przez sponsora osiągnął spory sukces w zawodach regionalnych, co przyczyniło się do jeszcze większej ekspozycji marki i budowania pozytywnego nastroju wokół brandu. Miało to swoje odzwierciedlenie w badaniach, które prowadziliśmy w trakcie kampanii. Mentos zyskał najbardziej w aspektach związanych z sentymentem czy chęcią polecenia produktu innym, ale również wzrastała i tak już bardzo wysoka świadomość w grupie graczy i fanów esportu – mówi Aleksander Gręziak, gaming & esport projects manager w Havas Media Group.
Słuchaj podcastu NowyMarketing