Od stycznia br. Kanał Sportowy podjął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną.
– Firma XTB to solidny partner, wspierający nie tylko KSW, ale też współpracujący z wielkimi mistrzami ze świata sportu. Wierzymy, że razem możemy zaoferować kibicom wiele dobrego, tworząc jeszcze bardziej angażujące treści. W Kanale Sportowym miłośnicy MMA, boksu i pozostałych sztuk walki znajdą dla siebie kilka eksperckich pozycji. Programy typu Oktagon, w Ringu czy te związane z galami KSW cieszą się dużą popularnością, czego dowodem jest m.in. pozyskanie stałego partnera – firmy XTB. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało się nawiązać współpracę i już nie możemy się doczekać, by pokazać jej efekty kibicom – powiedziała Agnieszka Prachniak, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.
Zobacz również
Współpracujące z mistrzami mieszanych sztuk walki Conorem McGregorem, Joanną Jędrzejczyk oraz Jirim Prochazką, XTB objęło partnerstwem takie formaty Kanału Sportowego jak Oktagon Live czy W Ringu. Logo XTB pojawi się również w trakcie programów publicystycznych takich jak prowadzone przez m.in. Krzysztofa Stanowskiego Dziennikarskie Zero czy Hejt Park. Ten ostatni jest szczególnie popularny ze względu na swoją formułę zakładającą kontakt na żywo widzów z prowadzącym oraz jego gościem. Także za sprawą obecności w formacie gwiazd niezwiązanych ze światem sportu, Hejt Park stał się jednym z najpopularniejszych programów publicystycznych w Polsce.
– Naszym celem jest budowa silnej polski marki zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju. Jesteśmy bardzo zadowoleni z podjętej współpracy z Kanałem Sportowym, ponieważ jest to format uwielbiany przez setki tysięcy widzów. Głęboko wierzymy, że tego typu działania pozwolą nam ugruntować naszą pozycję na rynku. Jesteśmy polską firmą i bardzo cieszą nas umowy podpisane z innymi polskimi podmiotami. Jesteśmy sponsorem tytularnym KSW, współpracujemy z projektem Speed Games, jesteśmy partnerem Klubu Przedsiębiorczości, a od teraz również jednego z największych kanałów sportowych na YouTube – powiedział Szymon Szymański, chief growth office w XTB.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]