Porozmawiajmy o relacjach. To pierwsza część opowieści, a jednocześnie kontynuacja tego, co w swoich kampaniach przedstawiała ANIA KRUK w poprzednim sezonie. NEW ROMANTIC pokazuje różne rodzaje miłości i niesie przekaz, że nikt nie powinien decydować, jak nasze relacje powinny wyglądać i czy wpisują się w kanon określony przez społeczeństwo.
– Czy ktoś kiedyś powiedział Ci, że nie zasługujesz na miłość, nie kochasz tak, jak trzeba, albo że na uczucie jest już za późno? To pytanie sprawiło, że jako marka postawiliśmy sobie cel, żeby pokazać, jak różnorodna jest miłość i tym samym wspierać wybory każdego i każdej z nas. W zeszłym roku mówiliśmy o miłości do siebie w kampanii SELFLOVE, w tym sezonie postanowiliśmy pójść o krok dalej i zerwać ze schematem, że miłość ma określone granice. Można jej doświadczać na wiele sposobów — do siebie, do drugiej osoby niezależnie od płci, do świata i do tego, co sprawia, że czujesz, że żyjesz. Pokazujemy, że bycie singlem/singielką czy długoletni związek mogą dawać tyle samo szczęścia – to nasz wybór, jak i kogo chcemy kochać – mówi Martyna Olszak-Bachora, head of creative department & PR.
Zobacz również
NEW ROMANTIC jest kolejną kampanią podkreślającą różnorodność, będącą jedną z core’owych wartości ANIA KRUK. Marka przełamuje tabu i wychodzi do generacji, które chcą akceptować i normalizować związki każdego typu. Dlatego bohaterami kampanii są osoby, które reprezentują odmienne rodzaje relacji – bycie singlem, życie w długoletnim związku małżeńskim, a także uczucia pary, w której jedna osoba jest po tranzycji. Te trzy historie mają wspólny mianownik, którym jest dążenie do szczęścia, a zaproszeni goście symbolizują problemy i reakcje, z jakimi spotyka się dzisiejsze społeczeństwo. Dla ANIA KRUK nie istnieją podziały, za to marka mocno wierzy w piękno wolnego wyboru, brak presji i siłę edukacji, która ułatwia budowanie dobrych oraz wartościowych relacji i w tym celu przekazała darowiznę na fundację SEXED.PL.
W okresie Walentynek bardzo mocno podkreśla się, że to właśnie wtedy powinno się najmocniej okazywać uczucia – ANIA KRUK zachęca do tego, by patrzeć szerzej i przede wszystkim w zgodzie ze sobą. Miłość nie jest na pokaz, nie ma granic, nie wymaga oceny i niezależnie od tego, jak ją interpretujemy, niech daje szczęście każdej osobie i pozwala nawiązywać dobre relacje, których potrzebujemy – zarówno te z samym/samą sobą, jak i z kimś przy naszym boku.
Za realizację kampanii odpowiadają:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
produkcja: Kamila Głębowska i Kasia Rukawisznikow // ANIA KRUK
foto: Klaudia Kocielska // ANIA KRUK
wideo: Michał Bachora
bohaterowie kampanii: Irena i Bogdan Wiesiołek, Katarzyna Rawicka, Kacper Potępski, Stewa
stylistka: Weronika Judkowiak
scenografia: Ula Kaczmarek
makijaż: Weronika Filas
Słuchaj podcastu NowyMarketing