Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Red8 (dentsu Polska) wygrywa przetarg na obsługę marki Velvet

Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet – lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
O autorze
1 min czytania 2023-02-02

Zakres działań dentsu Polska obejmie komunikację marki Velvet na 2023 i produkcję spotów TVC dla dwóch kategorii produktowych – papieru toaletowego i ręcznika kuchennego Velvet.

– Zespół Red8 przedstawił nam wyróżniającą się i ciekawą ideę kreatywną, która idealnie wpisuje się w obecną strategię naszej marki oraz w sposób atrakcyjny i czytelny komunikuje kluczowe benefity naszych kategorii produktowych. Wierzymy, że wieloletnie doświadczenie agencji

w realizacji kampanii reklamowych to gwarancja sukcesu, Z niecierpliwością czekamy na efekty wspólnej pracy przy tym projekcie – mówi Monika Sypek, dyrektor marketingu Velvet CARE.

– Cieszymy się, że kolejna marka obdarza nas zaufaniem. Nasz Zespół został doceniony za profesjonalizm, kreatywność i dużą elastyczność. To dowód na to, że rozumiemy potrzeby Klienta i jesteśmy w stanie odpowiedzieć na jego oczekiwania. Mamy nadzieję, że współpraca z jednym z największych producentów wyrobów higienicznych w Polsce, będzie efektywna. Nie możemy doczekać się pierwszych realizacji – mówi Elżbieta Ignaczak z dentsu Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj