Klarna, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, wspólnie z firmą 11:11 Media, której współwłaścicielką jest sama Paris Hilton startuje z globalną kampanią „That’s smoooth”.
Kampania koncentruje się na elastycznych metodach płatności oferowanych przez szwedzki fintech, a także zwraca uwagę na dodatkowe funkcje, dzięki którym zakupy z Klarną są się jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze tj. możliwość sprawdzenia produktu przed dokonaniem płatności, śledzenie statusu wysyłki czy ochrona kupującego, która ma na celu zagwarantowanie bezpiecznych zakupów każdemu konsumentowi.
Zobacz również
Kampania z udziałem Paris Hilton, królowej stylu Y2K, pokazuje, w jaki sposób rewolucja technologiczna i produkty Klarny przyczyniły się do zmiany sposobu dokonywania zakupów od lat 2000.
– Paris Hilton jest pionierką w dziedzinie mody, technologii i biznesu – w obszarach bardzo dobrze znanych Klarnie – mówi David Sandström, chief marketing officer firmy Klarna. – Jej zdolność do wyprzedzania trendów, sprawność w robieniu zakupów oraz fakt, że nasi konsumenci dorastali razem z nią, sprawiły, że Paris była idealną osobą do współpracy przy tej kampanii – dodaje.
Seria spotów pokazuje, w jaki sposób Paris Hilton reaguje na elastyczne płatności i funkcje aplikacji zakupowej Klarny. Posługując się swoim najnowszym powiedzeniem „That’s smoooth” Paris udowadnia, że nawet najbardziej doświadczeni kupujący będą pod wrażeniem innowacyjnych produktów oferowanych przez fintech.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Gwiazdorskie wykonanie
Kampania „That’s Smoooth” została wyreżyserowana przez ukraińską artystkę nominowaną do nagrody Grammy − Tanu Muino. Reżyserka znana ze współprac z takimi gwiazdami jak Harry Styles, Cardi B, Lil Nas X i Lizzo stworzyła wymarzony świat Klarny, w którym nie brakuje ekstrawaganckich elementów, zabawy oraz nawiązań do stylu Y2K.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Pokazanie świata mody w komediowym świetle jest czymś zupełnie świeżym i nowatorskim. Połączenie tych dwóch na pozór sprzecznych akcentów, odzwierciedla to, o co chodzi w modzie – czyli o łamanie zasad – powiedziała Tanu Muino. – Ostatecznie zbudowaliśmy wyjątkowy świat Klarny, wizualne doświadczenie, które nie istnieje nigdzie indziej, stworzone dzięki połączeniu nowoczesności z nutą retro i ponadczasowości – dodaje.
W ramach kampanii u boku Paris Hilton pojawia się również globalny ambasador Klarny − Bretman Rock − 23-letni influencer, filipiński beauty guru, który nadaje całej realizacji nieco kapryśnego, humorystycznego charakteru.
– Jako prawdziwy czarny charakter nie mogłem przegapić okazji, by wystąpić u boku samej Paris Hilton, a fakt, że odbyło się to w ramach kampanii Klarny − marki, z którą współpracuję od ponad dwóch lat, to dopiero wisienka na torcie – powiedział Bretman Rock.
Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialna jest Adrienne Raquel − kreatorka wizerunku i dyrektor artystyczna, której prace inspirowane są kobiecością, duchowością oraz kolorami.
O kampanii „That’s smoooth”
Kampania startuje pod koniec lutego na siedmiu rynkach zagranicznych: w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Francji, a w marcu także w Polsce i potrwa przez miesiąc. W ramach działań marketingowych na polskim rynku zaplanowana jest emisja spotów z udziałem ikony stylu Y2K − Paris Hilton, kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także działania w social mediach. Firma 11:11 Media będzie promować kampanię także we własnych kanałach cyfrowych, w tym również w mediach społecznościowych Paris Hilton.