Spot „Herd Immunity” Papaya Films z nominacją w British Arrows

Film „Herd Immunity” wyprodukowany przez Papaya Films, zdobył nominację w kategorii „Social Media” w jednym z najbardziej prestiżowych brytyjskich konkursów kreatywnych.
O autorze
0 min czytania 2023-02-21

Kampania powstała w ramach konkursu Papaya New Directors, gdzie zdobyła Grand Prix. Scenariusz był odpowiedzią na brief przygotowany przez Onet i dotyczył podejścia do fake newsów. Za reżyserię spotu odpowiada Rosie May Bird Smith. Autorem zdjęć był Mike Staniforth.

Spot „Herd Immunity” został już wyróżniony w tegorocznej edycji The APA Collection, zdobył też srebro w konkursie 1.4 w kategorii Commercial.

Wśród nominowanych prac w British Arrows znalazły się filmy wyprodukowane przez największe domy produkcyjne, takie jak Somesuch, Pulse Films czy Smuggler.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj