Rekrutacja pod hasłem Nice To Lidl You
Jak wygląda praca w Lidl Polska od kuchni? Dowiedzą się tego uczestnicy wydarzenia „Nice To Lidl You”, którzy we wtorek, 7 marca br. spotkają się oko w oko z ekspertami Lidl Polska w jednym z najstarszych kin w Europie – w Kinie Muza w Poznaniu (ul. Św. Marcina 30). To niezwykła okazja dla: pasjonatów branży, studentów i absolwentów szukających pracy lub stażu na wakacje oraz osób planujących się przebranżowić, do wysłuchania ciekawych 20-minutowych prelekcji.
Wystąpienia podzielone zostaną na bloki tematyczne, z których każdy zakończy się panelem dyskusyjnym prowadzonym przez konferansjerkę. Eksperci opowiedzą m.in. na czym polega praca w centrali jednej z największych sieci handlowych w Polsce oraz odkryją przed uczestnikami branżowe sekrety, dotyczące najlepszych praktyk z rynku: ekologistyki, well-beingu, technik negocjacyjnych, projektów IT czy online marketingu.
Zobacz również
Wydarzenie będzie również szansą na krótką rozmowę z doświadczonymi rekruterkami i rekruterami Lidl Polska, którzy na podstawie CV udzielą chętnym praktycznych porad dot. rynku pracy i obecnie prowadzonych rekrutacji. Z myślą o osobach niemogących uczestniczyć w spotkaniu na żywo, sieć przygotowała możliwość odbycia rozmowy „1 na 1” online, w aplikacji MS Teams.
Wystarczy wejść w formularz i zaznaczyć godzinę konsultacji oraz obszar rozmowy, jak: IT, marketing, praca w centrum dystrybucji czy zarządzanie promocjami.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Komunikacja wydarzenia prowadzona jest w sklepach Lidl Polska oraz w kanałach społecznościowych sieci, m.in. poprzez wydarzenie na Facebooku i LinkedInie. Celem kampanii jest budowanie marki pracodawcy, poszerzanie świadomości wśród specjalistów, a także dotarcie do osób poszukujących zatrudnienia i studentów oraz absolwentów wkraczających na rynek pracy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program stażowy w Lidlu
27 lutego br. Lidl Polska rusza z kolejną edycją programu stażowego „The Lidl Way to Career”. Firma poszukuje 80 ambitnych studentów oraz absolwentów, którzy nie ukończyli jeszcze 30. roku życia. Staże będą odbywały się w centrali oraz w kilkunastu biurach w całej Polsce. Uczestnicy będą mieli szansę realizacji własnych projektów, które na zakończenie przedstawią przed Zarządem Lidl Polska. Autorzy tych najbardziej udanych otrzymają możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, u boku najlepszych specjalistów.
Wydarzenie „Nice To Lidl You” odbędzie się 7 marca 2023 r. w godz. 12:00-18:00 w poznańskim Kinie Muza. Nie możesz przyjechać? Nic straconego! Dołącz do streamu online na kanale YouTube Lidl Polska. Agenda wydarzenia znajduje się na stronie kariera.lidl.pl/nice-to-lidl-you.
PS. Lidl podsumowuje 2022 rok
W rozmowie z Lidl Polska pytamy, jakie były najciekawsze akcje marki w 2022 roku, które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze oraz jak zmieni się to w 2023 roku.