Strategiczne zmiany i awanse w agencji Komunikacji Plus PR

O autorze
3 min czytania 2023-02-24

Agencja Komunikacja Plus PR wzmacnia dział komunikacji produktowej i tworzy 4 huby kompetencyjne w ramach działu komunikacji korporacyjnej: employer branding i komunikacji wewnętrznej, komunikacji w sektorze nieruchomości, retail PR oraz strategicznego doradztwa korporacyjnego. Na czele brand PR stanął Marcin Kuchno oraz Hubert Rączkowski. Sebastian Kolęda awansował na stanowisko head of employer branding practice, Mateusz Zalewski od stycznia pełni funkcję head of real estate practice, Agata Piekarz-Urbaś – head of retail PR practice, a Jan Jasiński objął stanowisko head of corporate practice.

Na wprowadzenie zmian strategicznych rozszerzających usługi agencji o dodatkowe specjalizacje pozwoliły bardzo dobre wyniki agencji Komunikacja Plus PR.

– 2022 to rok, w którym spółka K+PR konsekwentnie wzmacniała swoją pozycję na rynku agencji PR poprzez rozszerzenie portfolio klientów, poprawę rentowności projektów, wdrażanie rozwiązań pozwalających podnosić jakość oraz efektywność pracy. Równolegle podjęliśmy szereg inicjatyw rozwijających naszych pracowników, budujących kulturę otwartości i wsparcia – podkreśla Tomasz Alberski, prezes zarządu grupy Komunikacja Plus.

– Agencja Komunikacja Plus PR zamyka rok 2022 z bardzo dobrymi wynikami finansowymi oraz poprawą wskaźników jakościowych, w tym wartości mierzących poziom zadowolenia klientów i pracowników agencji (NPS i eNPS). Cieszymy się, że projekty K+PR zostały docenione także przez ekspertów z branży. Za działania w 2022 roku otrzymaliśmy aż 9 prestiżowych nagród, w tym 7 statuetek w Konkursie Złotych Spinaczy, srebrną statuetkę PRCH Retail Awards i statuetkę w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura. W tym roku znaleźliśmy się wśród finalistów konkursu SABRE Awards EMEA z projektem z ważnego dla nas obszaru public affairs – dodaje Anna Simon, managing director spółki K+PR

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W styczniu 2023 roku największy dział w strukturze K+PR – dział komunikacji korporacyjnej podzielił się na 4 huby kompetencyjne.

Na czele praktyki employer branding & komunikacji wewnętrznej stanął Sebastian Kolęda, head of employer branding practice. Kolęda kieruje zespołem konsultantów z szerokim doświadczeniem pracy po stronie agencji oraz klienta, którzy mają na swoim koncie udane strategie i kampanie skierowane do pracowników firm z różnych branż – od IT po produkcję.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Obszarem komunikacji w sektorze nieruchomości zarządza Mateusz Zalewski, head of real estate practice. Ekspert z ponad 10-letnim doświadczeniem, współpracujący z liderami w sektorze nieruchomości, zarówno w Polsce, jak i na świecie. W portfolio zespołu znajdują się m.in. spółka biurowa Skanska, Dom Development czy SGI.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Agata Piekarz-Urbaś jako head of retail PR practice odpowiada za rozwój kompetencji retail oraz koordynację działań dla klientów agencji z tej branży. Jest również rzecznikiem prasowym największego centrum handlowego w Polsce – warszawskiej Westfield Arkadia.

Jan Jasiński z kolei awansował na stanowisko head of corporate practice. Zespół kierowany przez Jasińskiego oferuje wsparcie i doradztwo komunikacyjne zarówno dla przedsiębiorstw, jak i ich ekspertów. Wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji z mediami połączone z doświadczeniem dziennikarskim wybranych członków zespołu zapewniają dużą skuteczność działań media relations.

Komunikacja Plus postawiła także na dział komunikacji produktowej, przekształcając dotychczasową komórkę tech & consumer. Na czele Brand PR stanął Marcin Kuchno w roli consulting directora i Hubert Rączkowski jako head of brand practice.

– W pozornie niedługim okresie 2 lat rozwijania kompetencji produktowych w Komunikacji Plus udało nam się stworzyć szerokie portfolio klientów. Szczególnie cieszy nas fakt, że dzięki jakości naszych ofert i usług zdobyliśmy zaufanie bardzo różnorodnych brandów: od telewizji i rozrywki, poprzez sport i rynek HoReCa, po technologie konsumenckie oraz branże regulowane. Klienci dostrzegają i doceniają, że zależy nam na dopasowywaniu się do ich zmieniających się potrzeb i że w naszym zespole mamy ekspertów o różnorodnych, dopełniających się kompetencjach – mówi Marcin Kuchno, consulting director działu komunikacji produktowej.

Marcin Kuchno specjalizuje się w szeroko pojętym brand PR-ze, doradztwie strategicznym oraz w projektach z obszaru content i influencer marketingu. Współpracował z firmami m.in. z obszaru nowych technologii, startupami czy grupami telewizyjnymi. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach jak 24/7Communication, Remarkable Ones, d*fusion Communication, Flywheel oraz Charyzma.

Hubert Rączkowski z branżą PR związany jest od 2011 roku. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Brand PR, Remarkable Ones, Walk PR, LoveBrands Relations oraz Clear Communication Group, gdzie tworzył i realizował strategie komunikacyjne dla firm i instytucji z sektora nowych technologii i finansów – m.in. Verbatim, Nikon, Zortrax, Macrologic, impactCEE, czy Bain & Company. Jest absolwentem komunikacji społecznej i dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim.